Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paraplu's?

24-7-2007 10:56:24
Hallo,
In bange afwachting van regen en storm voor dit weekend beseften we plots dat we vergeten waren paraplu's te bestellen. Daarenboven is de belangrijkste parapluverhuurder (www.parapluverhuur.be ) met verlof. Zit iemand van jullie in het zelfde schuitje? Of heeft iemand een idee waar we voor zaterdag nog aan witte paraplu's zouden kunnen geraken (huren of kopen, het maakt niet uit)?
Hartelijk dank bij voorbaat!
Arne

Arne
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 450

Ann
28-7-2007
 Meld misbruik24-7-2007 11:39:48

Hoi Arne,
Wij zitten inderdaad in hetzelfde schuitje.
Ik ben gisteren nog paraplu's gaan kopen in de CASA. Als je snel bent, zijn er misschien nog!

Ik wens jullie een schitterende dag,

Ann

Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik24-7-2007 12:12:16

Arne,

wij hebben deze geleend bij de firma van onze "bruidsbus". Of eventueel via de ceremoniemeester?

Groeten Dolores

an
28-7-2007
 Meld misbruik24-7-2007 12:59:39

Als je een ceremoniemeester hebt, brengt die er ongetwijfeld mee. Anders gewoon eens naar een grote winkel gaan zoals de inno...

Arne
28-7-2007
 Meld misbruik24-7-2007 13:47:21

Een vriend van ons is ceremoniemeester en is spijtig genoeg geen parapludealer. De CASA (of de INNO) lijkt dus the place to be - als jullie die tenminste nog niet leeggeroofd hebben!

Welbedankt voor de snelle reacties!
Marijke & Arne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...