Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zenuwachtig voor zaterdag

  24-7-2007 10:46:32
Hallo,

Wij trouwen zaterdag en ik moet zeggen dat ik toch al wat zenuwen heb. Vandaag werk ik mijn laatste dag, maar ik voel me echt nerveus. Er zijn ook nog een paar kleine praktische dingen die we moeten regelen. En vannacht lag ik al wakker ivm het weer. Want echt schitterend geven ze niet voor zaterdag. Ik vrees alleen dat er aan het weer niet veel te doen valt. Maar ik zou zo graag hebben dat het niet regent. Zijn jullie ook al wat nerveus?

Groetjes

Fran

Franciska
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 871


rita

 Meld misbruik24-7-2007 11:17:21

Mijn dochter trouwt ook zaterdag en ook bij ons is het bang afwachten wat het weer betreft. Wij hebben 's middags een broodjesbuffet in onze tuin, in een tent en 's avonds is het feest ook in een grote tent. De receptie is voorzien aan een idyllisch mooie vijver vlak bij de tent maar als het regent is het binnen. 't Zou spijtig zijn maar inderdaad het is het enige waar we zelf niks aan kunnen doen hé. En het zal toch doorgaan dus kunne we beter positief zijn. Succes ook voor jullie!



carmen
28-7-2007
 Meld misbruik24-7-2007 12:29:59

Hey Fran, wij trouwen ook zaterdag en ja hier ook zenuwen hoor, maar vooral voor het weer!! Ik hoop zo hard dat het niet zal regenen, wij trouwen namelijk met koetsen en zo. Maar ik heb me voorgenomen om me er niets van aan te trekken, want niets kan volgens mij onze dag verpesten, zelfs het weer niet. Maar het zou natuurlijk fijn zijn als we toch op wat zon mochten rekenen. Alles komt in orde, ik wens jou alvast een prachtige dag toe en geef zeker eens een verslagje achteraf hé. Ik zal zaterdag aan je denken :-) Groetjes, Carmen



Lien
28-7-2007
 Meld misbruik24-7-2007 18:27:01

Hier nog een bruid van zaterdag en ja hoor als ik ga slapen komen de zenuwen opzetten. Ook voor het weer, maar zeker ook nu onze DJ gisteren (!) heeft afgebeld. Na de dubbele boeking van onze feestzaal en vermoedelijk regen is dit hopelijk de laatste tegenvaller amai ik begin bijna te hopen dat het maar allemaal snel voorbij is!
grtjs Lien



Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik24-7-2007 19:19:21

Ik trouw ook nu zaterdag en hier begint het stilaan toch ook wat te kriebelen... Vanaf morgen beginnen de echte laatste voorbereidingen (nagels, krullen leggen, ...) dus dan is het echt bijna zover!

Het enige waar ik me echt zorgen over maak is over het weer.... Van mij mag het wel regenen, maar dan liefst in de namiddag of 's avonds, als het feest plaatsvindt, dat is toch binnen...

Soit, we kunnen er niet veel aan doen behalve de hele dag door genieten en nog eens genieten... En dat ga ik doen ook!

groetjes,

Klaartje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...