Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mama wordt 50 op onze huwlijksdag

24-7-2007 9:54:20
Hallo,

Wij hebben er bewust voor gekozen om te trouwen op de 50ste verjaardag van mijn mama. Ze vond dit zelf heel speciaal, maar staat niet graag in de belangstelling, dus ze wil niet dat we het teveel in de verf zetten.
Nu ben ik op zoek naar een paar leuke ideetjes voor tijdens het avondfeest om het toch wat speciaal te maken voor haar ook.

Alle suggesties welkom!

Femke

Femke
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 344

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik24-7-2007 12:30:03

Hee, wat leuk zeg!!

Ik denk bijvoorbeeld aan een Nederlandstalig lied dat je met alle kinderen (en partners) zingt voor haar, op de feest 's avonds..

Of zonder iets te zeggen een ppp voorstelling starten met foto's van kleinsaf.. de mensen zullen opkijken.. en er een spelletje van maken voor de gasten (met bijteksten ra ra ra...) tot wanneer de foto duidelijker wordt en de mensen haar zullen herkennen...

Misschien zal er toch van genieten, ondanks haar bedeesde houding :-)
Je wil haar natuurlijk ook niet in verlegenheid brengen, maar ik zou dat alleszins wel leuk vinden :-)

Veel succes ermee
marijke

Veroniek

Meld misbruik2-8-2007 0:03:01

Hoi Femke

Mijn papa werd 55 de dag na onze trouw. Hij wou ook niet dat we er iets mee deden! En ik wist dat hij wel zou zorgen dat hij om 12h uit de buurt was...

We hebben onmiddellijk na het dessertbufeft (allé tijdens, het buffet bleef staan, maar de mensen waren allemaal een eerste keer geweest) een taartje met vuurwerk op laten komen. Dit was afgesproken met de feestzaal en mijn papa hoort het liedje van Conquest of Paradise (Vangelis) héél graag en aan DJ was gezegd dat hij dit moest spelen en dan kwamen ze binnen met het taartje! Het was ZALIG en mooi! En toen kwam toch wel iedereen uit de zaal (ook mensen die hij niet kende) hem een gelukkige verjaardag wensen!

Héél plezant!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...