Terug naar overzicht
Hee, wat leuk zeg!!Ik denk bijvoorbeeld aan een Nederlandstalig lied dat je met alle kinderen (en partners) zingt voor haar, op de feest 's avonds..Of zonder iets te zeggen een ppp voorstelling starten met foto's van kleinsaf.. de mensen zullen opkijken.. en er een spelletje van maken voor de gasten (met bijteksten ra ra ra...) tot wanneer de foto duidelijker wordt en de mensen haar zullen herkennen...Misschien zal er toch van genieten, ondanks haar bedeesde houding :-) Je wil haar natuurlijk ook niet in verlegenheid brengen, maar ik zou dat alleszins wel leuk vinden :-)Veel succes ermeemarijke
Hoi FemkeMijn papa werd 55 de dag na onze trouw. Hij wou ook niet dat we er iets mee deden! En ik wist dat hij wel zou zorgen dat hij om 12h uit de buurt was...We hebben onmiddellijk na het dessertbufeft (allé tijdens, het buffet bleef staan, maar de mensen waren allemaal een eerste keer geweest) een taartje met vuurwerk op laten komen. Dit was afgesproken met de feestzaal en mijn papa hoort het liedje van Conquest of Paradise (Vangelis) héél graag en aan DJ was gezegd dat hij dit moest spelen en dan kwamen ze binnen met het taartje! Het was ZALIG en mooi! En toen kwam toch wel iedereen uit de zaal (ook mensen die hij niet kende) hem een gelukkige verjaardag wensen!Héél plezant!GroetjesVeroniek20 07 2007