Nu Online
Momenteel zijn er 360 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afbeeldingen van kikkertjes

23-7-2007 18:24:47
Hallo

wij trouwen volgend jaar en aangezien ik graag knutsel en creatief bezig ben zou ik onze uitnodigingen en andere drukwerken zelf ontwerpen. Aangezien ik zot ben van kikkertjes (afbeeldingen) zoek ik leuke afbeeldingen. Ik had in gedachten zo een kikker met kroontje en een kikker met rode lippen. Ik heb al wat gesurft op het internet maar nog maar weinig tegen gekomen. Weet iemand waar ik dit kan vinden of heeft iemand afbeeldingen. Afbeeldingen van leuke hartjes en het woord "JA" zijn ook altijd welkom.

Alvast mercikes

els

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 414

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik24-7-2007 7:57:25

ik ben ook zo'n kikkerfan, als je op google zoekt naar images en je schrijft cartoon frog heb je op de 2de pagina kikkers met hartjes enzo. das van de site www.frog.com

veel succes
Mieke
22/09/07

rita

Meld misbruik24-7-2007 11:11:33

Missckien heb je hier wat aan.http://kleutergroep.nl/Kikker/Kikker%20index.htm

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik31-7-2007 21:40:45

Ik heb wel een afbeelding van een kikkerpaartje dat ik soms gebruik voor wenskaart (huwelijk of jubileum)
anolro__@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...