Terug naar overzicht
hey,mijn kapper heeft afgeraden van echte bloemen te gebruiken omdat ze niet de hele dag mooi blijven, echte bloemen verslensen snel.Misschien toch beter gaan voor nepbloemen. Op de site van dressed by Jill vind je er mooie.groetjesMarjan 04/08/07
Hallo,Ik huwde op 06/07 en mijn kapper heeft, op zijn aanraden, ook verse bloemen gebruikt. Het resultaat was PRACHTIG. Het hield ook de volledige dag. En... het paste perfect bij mijn bruidsboeket. Al had ik op voorhand niet afgesproken met mijn verloofde! Was puur toeval dat het paste!Ik had ook namaakbloemetjes laten maken uit mijn stof maar uiteindelijk waren de echt bloemen toch mooier. Ik had champagnekleurige roosjes en nogmaals, deze zijn de ganse dag goed gebleven!Veel succes!Lobke.
Hoi Edith,Ik heb ook eens een bruidje gezien met verse bloemen in de haren en inderdaad, 's avonds zag het er nog prachtig uit. Alla, het was een beetje minder dan 's morgens, maar nog steeds heel mooi!Groetjes Selma
Ik zal ook echte roosjes in mijn haar hebben. Zaterdag is het zover. Wat spannend.
Hoi Edith, Franciska en Lobke,mag ik eens informeren bij welke kappers jullie gaan? Ik zou ook heel graag echte bloemetjes willen maar heb nog niet echt een kapper gevonden die hier positief tegenover staat. En zorgen jullie dan zelf voor die echte bloemetjes in jullie haar? Veel liefs,Saartje
hoi saartje,ik ga gewoon bij de kapster waar ik al jaren bijga, 's morgens ga ik de bloemetjes halen bij de bloemist en dan ga ik rechtstreeks door naar de kapper.
Hoi Edith,Ik ben getrouwd op 7/7/7 en was ook lang op zoek naar mooie haarspeldjes. Je kan altijd in de bruidswinkels kijken, maar daar zijn ze alleszins voor mij veel te duur. Mijn kapster heeft voor mij zelf 6 speldjes gemaakt: een heel klein bloemetje gemaakt van wilde zijde met middenin pareltjes. Heel mooi was het, ook omdat op mijn kleed een bloem voorkwam en ik een halsketting met parels droeg. Ik kan er nu niks meer mee doen, als je geïnteresseerd bent (sadiake@hotmail.com), ik verkoop ze voor 5 euro. Groetjes en nog veel succes met de zoektocht.Sadia