Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  23-7-2007 14:02:58
Hoi allen,
Waren niet van plan om op huwelijksreis te gaan, maar anderzijds is het ook mss onze laatste kans om nog eens samen weg te zijn. Hebben moeilijk jaar achter de rug en vind wel dat we het verdienen om toch even weg te zijn. Maar nu is vraag: waar naartoe?
Waar gaan jullie zoal heen?
Mieke

Mieke
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 997


Helga
11-8-2007
 Meld misbruik23-7-2007 14:15:52

Hallo Mieke,

Gelijk heb je om even weg te gaan! Ons hebben ze ook gezegd, maak nu een mooie huwelijksreis, want als je het uitstelt, komt het er toch niet meer van.
Wij hebben gekozen voor de Dom. Rep. Voor 1 keer wilden we naar iets 'paradijselijk' waar het zeker mooi weer zou zijn. Ik kijk er naar uit.

Groetjes,
Helga



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik23-7-2007 14:38:40

Hallo Mieke,

Wij gaan naar Mexico op huwlijksreis, naar 't schijnt een aanrader! Ik denk dat de toppers zeker zijn: Dominicaanse, Mexico, Jamaïca en Santorini.

Groetjes Petra
29/09/2007



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik23-7-2007 15:19:03

wij gaan naar kenia, ja een huwelijksreis doe je maar 1 keer he.

Mieke
22/09/07



Siska
5-7-2008
 Meld misbruik23-7-2007 16:49:09

hey,

wij blijven in de buurt (België of Luxemburg), want voor wat dient een huwelijksreis? Wij gaan ons laten masseren en zorgen dat er een sauna, zwembad, ...is. we gaan zeker niet ver of niet lang uit het hotel komen. Waarom naar een ver land gaan als je enkel je hotelkamer ziet???
Doe gewoon waar je je goed bij voelt, dat is het belangrijkste!

Siska



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik23-7-2007 18:11:44

Wij hebben op onze huwelijksreis wel veel meer dan onze (prachtige!) hotelkamers gezien, hoor! Wij zijn naar Thailand geweest en hebben daar de rondreis 'Thailand Aards paradijs' van Best Tours gemaakt. Een echte aanrader!!! We hebben onze reis afgesloten met enkele dagen relaxen op Koh Samui. We hebben op ieder moment van onze reis volop genoten, van onze omgeving en van elkaar!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



mieke
7-7-2007
 Meld misbruik23-7-2007 19:04:56

Wij gaan 2 x op reis op een jaar.

Gezien ik normaal 7 maand zwanger zou zijn hebben we onze huwelijksreis geboekt naar Rhodos. Anders zouden we ook verder gegaan zijn.

We zijn terug van woensdagnacht en onze huwelijksreis was fanatastisch: http://alain-mieke.bruiloftsite.nl/index.php

Reis van +- 1800 euro voor 10 dagen all in, in suite met jacuzzi op de kamer.

Bijgevolg vertrekken we volgende maand terug voor 11 dagen voor onze tweede huwelijksreis :-)))

En volgend jaar gaan we naar Kenia of Cuba op reis...

groetjes



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik23-7-2007 20:36:21

Wij gaan naar Tenerife en La Gomera... elk een weekje... het is daar mooi weer, een heel mooie natuur, mooi hotel (hoop ik) en op Tenerife hebben we een huurauto... Ik kijk er al ongelofelijk naar uit!
Groetjes
Caroline



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik24-7-2007 0:07:57

Hallo,

wij hebben ook getwijfeld. Een week voor we ons huis kochten hadden we juist onze reis toch vastgelegd. Wij gaan 3 weken naar Brazilië. We verblijven er bij een kennis en gaan wat rondtrekken met de rugzak. Een echt avontuurlijke reis dus.We kijken er al naar uit want zoiets doe je niet echt vaak.

Groetjes,
Isabel
110807


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums