Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Visagiste + kostprijs bruidskleed

23-7-2007 10:14:35
Hallo bruidjes!

Het is de eerste keer dat ik hier op het forum aan het lezen ben..
Wij trouwen pas volgend jaar 5 juli 2008. Maar natuurlijk ben ik al met de voorbereidingen bezig..

Ik ben op zoek naar een visagiste (die aan huis komt) in de buurt van Oudenaarde - Zottegem..?

Nog een vraagje ivm het bruidskleed.. Heeft iemand een gedacht hoeveel een kleed van Pierre-Yves zelf (eigen creatie) zou kosten?

Groetjes!

Lieselot

Lieselot
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 279

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik23-7-2007 10:48:51

rekenen maar tussen de 1800 en 2500 euro

succes met de voorbereidingen, het is een hele plezante periode.

Mieke
22/09/07

Diane

Meld misbruik23-7-2007 14:38:22

Ik kon ook niemand vinden, omdat de suite voor de visagiste te klein was om 40 kilometer te gaan rijden! Toch vond ik daarna een heel goede....uit Nederland! Ze kwam met alle genoegen 250 kilmeter naar Vlaanderen voor mij en enkele gasten en ze was goed ook! Kijk eens op haar site www.michellesstyle.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...