Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Broer heeft zelfde bestemming als onze huwelijksreis !!

  22-7-2007 22:15:57
Hey bruidjes

Vandaag kreeg ik een telefoontje van men broer met de vraag waar mij op huwelijksreis gingen.
Hij wist dat het Griekenland was, maar niet exact waar.
Nu heeft men schoonzus hetzelfde hotel geboekt, ( wel onbewust, ze wisten beide niet meer dat we naar Corfu gaan), maar wat blijkt vandaag, ze zitten in hetzelfde hotel.

Ze vertrekken maandag en blijven dan een week, wij vertrekken donderdag en blijven 10 dagen, we zullen dus maar 3 dagen samen daar zijn.

Nu, ik heb een héél goeie relatie met mijn broer, maar nu vind ik toch een beetje dat de magie gebroken is.

We gaan op vakantie om eventjes te genieten van elkaar, en zit men broer daar ook...

Oke, we moeten niet consant samen zitten , maar ja, is toch anders ...

Wat denken jullie ??

Groetjes, Sarah
15 09 07

Sarah
15-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 477


angelique
25-8-2007
 Meld misbruik22-7-2007 22:44:29

hey,
Ik kan me voorstellen dat je dat niet echt leuk vindt. Maar probeer duidelijke afspraken met je broer te maken, zodat jullie je vrij voelen om te doen waar jullie zin in hebben.

Groetjes, angelique



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik23-7-2007 7:08:23

Hallo Sarah,

Hehe dat moet wel even lukken, maar ja wat is drie dagen he? Dan heb je er nog altijd zeven over! :-) Trouwens ben vorig jaar naar Corfu geweest, prachtig eiland!!! Welk hotel gaan jullie?

Groetjes Petra
29/09/2007



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik23-7-2007 11:59:47

Hey Petra,
we gaan naar het Marbella hotel in Agios Ioannis ... Ik zie er al enorm naar uit !!

Groetjes, Sarah



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik23-7-2007 13:55:37

Hey Sarah,

Wat een toeval het is er natuurlijk niet om gedaan he. Als jullie goed overeen komen zal het best wel meevallen denk ik.

Groetjes en nog veel succes !

Karine
reeds 310 dagen gelukkig getrouwd

Ps heb je mijn mailtje gehad ?



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik23-7-2007 13:55:52

Hey Sarah,

Wat een toeval het is er natuurlijk niet om gedaan he. Als jullie goed overeen komen zal het best wel meevallen denk ik.

Groetjes en nog veel succes !

Karine
reeds 310 dagen gelukkig getrouwd

Ps heb je mijn mailtje gehad ?



Karine
16-9-2006
 Meld misbruik23-7-2007 13:56:08

Hey Sarah,

Wat een toeval het is er natuurlijk niet om gedaan he. Als jullie goed overeen komen zal het best wel meevallen denk ik.

Groetjes en nog veel succes !

Karine
reeds 310 dagen gelukkig getrouwd

Ps heb je mijn mailtje gehad ?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums