Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

20 07 2007

21-7-2007 14:07:51
Hoi allen

Hier een (lang) verslag van een 20 07 bruidje!

Het weer was een ramp in de voormiddag!
Toen ik opstond om 7 uur was het aan het motregenen, daarna kwam de zon :), maar toen ik bij de kapster zat... Amaai zo'n gedonder en gebliksem, maar nog maakte ik me geen zorgen! Toen de suite en mijn ventje bij me thuis kwamen was het aan het regenen. Ze hebben een mooie parapluboog voor hem gemaakt, maar zelf heb ik dat niet gezien (wacht dus op foto's) En voor de rest hebben we geluk gehad! Iedere keer dat we binnen en buiten gingen was het droog. Na de mis begon de zon erdoor te komen en we hebben onze foto's buiten kunnen houden & onze recepties ook! Als dat geen goed nieuws is! We waren héél blij!

Alles is héél goed verlopen! Behalve het begin van de dag! Ik was naar de kapster gegaan om 8h (want dan had ik een afspraak), maar alles was toe (deur vast en de lichten branden niet!) Ik dacht dat ik iets ging krijgen, dus ik belde aan bij haar thuis (ze woont aan het kapsalon) en ze deed open, héél verbaasd me te zien staan en liet me vlug binnen (want het begon te regenen). Wat bleek mijn schoonzus (waar de band al niet te sterk mee was) had gebeld en gezegd dat alles afgelast was! Erg hé! Maar ik had geluk, ze was thuis & had wel een afspraak om half 9, maar die mevrouw kon later komen! GELUKKIG! Ik was al klaar om 11.15, maar mijn schatje kwam maar om 12.00, dat waren 45 lange minuten... Maar nog steeds geen stress! Wat was hij mooi (en hij zei van mij hetzelfde) en mooie bloemen, alles was op en top. Iedereen vond mij zo mooi en romantisch en ik was zo blij! Ons kleinste bruidskindje (2jaar) zijn gezichtje was godelijk als hij me zag! Zo plezant allemaal. Dan schuimwijn gedronken en sandwiche gegeten. En op naar het gemeentehuis. Alles in orde mooi getrouwd en mooie receptie (waarvoor dank), daar ook een intervieuw moeten doen voor de krant (komt ook op internet, maar weet nog niet waar) en dan wat foto's in de tuin van het gemeentehuis. Daarna op naar de kerk (we waren er 10 min. te vroeg) en het zonnetje kwam erdoor! Zoveel volk dat er was (voor een vrijdag te zijn, had ik het echt niet verwacht!) en de misviering was ZALIG, mijn ouders ontroerd, de liederen die zalig waren echt perfect! Dan de foto's, eerst gekeken waar gaan we naartoe (binnen of buitenlocatie) gekozen voor de buitenlocatie en het was ook prachtig! De zon scheen en volgens mij gaan het prachtige foto's zijn! :) Alleen lag het héél drassig en mijn kleed is wel wat zwart geworden... maar kom dat hoort erbij! En dan hop naar de feestzaal, nog enkele foto's met mijn opa erbij (mens is slecht te been en kon niet mee naar de fotolocatie), eens gekeken wat we gingen doen (want juist als we uit de bus begon de zon weer te schijen, nog geen min. ervoor was het aan het regenen) receptie ging dus buiten door! Dan begonnen de mensen toe te stromen voor de receptie! Het was zalig al die gelukwensen en mensen die zeiden dat we mooi waren... Het was PRACHTIG! We hebben er echt van genoten... Het eten was zalig, de bediening (KASTEEL CARELSHOF IS EEN AANRADER). De muziek was prachtig en dan kwam de openingsdans! Ik was ANONIEMPJE, we hebben een prachtige dans aangeleerd op Eternal Flame van the Bangels. Iedereen van de familie zat verbijsterd, de zaal ging uit hun dak bij onze eerste draai! Niemand kon het geloven, het was een kippevelmoment! Echt een aanrader om dit te doen!

Mensen die nog moeten trouwen, geniet ervan zoals wij gedaan hebben! Het was echt zalig, maar zo rap om (zoals iedereen zegt)... Je bereidt zolang voor en op 123 is het om! Het mooie kleedje moest uit, de mooie make-up moest eraf (het kapsel heb ik nog, maar is niet echt meer wat het geweest is) Heb zo'n spijt, maar nu komt de huwelijksreis!

Mensen veel succes! Ik laat jullie nog weten waar en wanneer er foto's te zien zijn, maar dat zal voor na de huwelijksreis zijn!

SUCCES NOG!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 226

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik21-7-2007 17:01:39

van harte proficiat! blij dat alles zo goed verliep voor je!!
en ben reuze nieuwsgierig naar de foto's!!!

geniet nog maar na ...

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik22-7-2007 10:48:15

Een heel dikke proficiat, zeker na alle strubbelingen die je hebt gehad. Jullie verdienen absoluut een zaaaalige huwelijksreis! Geniet ervan zou'k zeggen (gelukkig duurt dat iets langer...:)).

Groetjes,

Tania

lien
23-2-2007
 Meld misbruik22-7-2007 10:48:21

Hallo Veroniek,

Ben superblij voor je dat je dag perfect verlopen is! Ik wens je van harte proficiat en wens je ook een zalige en deugddoende huwelijksreis toe!! Geniet er van en van elkaar!

Ben al reuzebenieuwd naar je foto's !!

Groetjes,
lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...