Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Linx in Hasselt

19-7-2007 22:32:12
Hallo,
Ik mag voor het eerst gaan passen op 13 oktober bij linx in hasselt. Stel nu dat ik er meteen mijn jurk vind, moet ik daar dan al meteen een voorschot op betalen? Of de gehele prijs
Hoeveel? Weet iemand dit?
Groetjes Eva
14/06/2008

Eva
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 446

Tamara
18-8-2007
 Meld misbruik19-7-2007 23:28:35

ik ben in Leuven bij Linx geweest. Ik ben de eerste keer gaan passen en dan even nagedacht, dan voor de tweede keer gaan passen en beslist om mijn kleed daar te kopen en dan moet je wel een voorschot betalen. Wanneer je het later dan gaat afhalen betaal je de rest. Succes!

cindy
7-9-2007
 Meld misbruik20-7-2007 9:18:36

Hallo,

Ik heb bij mn eerste pasbeurt bij Linx in Hasselt direct mn perfecte kleed gevonden. Ze vragen dan om de helft van het kleed te betalen + de dingen die je eventueel al meeneemt. Bij mij waren dat mn juwelen en ondergoed
groetjes

Cindy

Kerry

Meld misbruik20-7-2007 9:18:50

Hoi Eva,

Is dat dan al voor de nieuwe bruidscollectie dat je gaat passen? Ik wist niet dat je daar nu a een afspraak voorkan maken...

groetjes
Kerry

Kristel

Meld misbruik20-7-2007 10:16:59

Hey

Ik heb mijn kleed ook in Hasselt gekocht en moest er 50% voorschot betalen.
Ze rekenen ook retouche kosten aan - hoewel ze dat natuurlijk niet zeggen tot dat je de andere helft moet betalen. 't Is maar 25eur maar toch...

Maar 't is nee hele mooie winkel en ze zijn er heel vriendelijk - vooral de 1ste keer :-)

Groetjes
Kristel

Kerry

Meld misbruik20-7-2007 10:31:17

Kristel,

Hoeveel moet je gemiddeld tellen voor een kleed van Linea Raffaelli?

groetjes
Kerry

vanessa
17-5-2008
 Meld misbruik20-7-2007 11:38:57

kerry,

een kleed van linea kost in Le chapeau in bree 1247 euro,heb ze gisteren gepast.

groetjes

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik20-7-2007 17:37:46

Ik heb er zelf mijn kleedje niet gekocht, maar mijn ventje heeft er zijn kostuum wel gehaald.

Nu hadden we gezegd dat we eens kwamen kijken, we waren nog helemaal niet van plan ook effectief te bestellen. Er was 1 pak waar we beiden weg van waren, dus gingen we even met Tuur aan tafel zitten om de prijs te bespreken. Wij dachten beide dat hij gewoon een offerte aan het maken was, maar nadien bleek dit al meteen een bestelbon te zijn. We hebben ook meteen de helft voorschot moeten betalen.

Toen we de winkel buiten kwamen voelden we ons wel 'gefutselt" zoals ze dat bij ons zeggen en twijfelden we of we wel juist gehandeld hadden (ook omdat de prijs het dubbele was van wat wij dachten te spenderen)

Maar nadien zijn we er wel geruster in geworden en zijn we ervan overtuigd dat we nergens een mooier kostuum zouden gevonden hebben.

T was dus een misverstand in de communicatie...

Mara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...