Terug naar overzicht
Hetzelfde voor jullie ook! Wij trouwen ook morgen, spannend hé! :)
Hey Annemie en Annelies,Maak er een fantastische dag van. Voor ons is het nog een week wachten tot 28/07. Geweldig toch hé. Alvast een dikke proficiat.
HoiVan mij ook hetzelfde voor alle bruidjes!Hopelijk hebben we een zalig zonnetje zoals vandaag, dat zou toch ZALLIG zijn!Slaap nog goed en geniet er morgen van!GroetjesVeroniek2007 2007
Ook van mij veel succes aan iedereen morgen, hopelijk verloopt bij jullie alles goed en vergeet vooral niet te genieten en af en toe eens tijd maken voor elkaar (als koppel)!Helpen jullie mee hopen op toch een beetje goed weer???Delphine
Dag bruidjes!Ik wens iedereen heel veel geluk en goed feesten!! En toch hopelijk een beetje zon voor de foto's. Het wordt laat dus ik ga alvast slapen!Geniet ervan!!groetjeselena 20.07.2007
Dag bruidjes!! Ik wil jullie eerst en vooral een hart onder de riem steken i.v.m. het weer, ik denk er al de hele tijd aan! Hopelijk valt het bij jullie super mee, en valt de regen alleen maar boven ons huisje!Geniet er toch maar zoveel mogelijk van !!!Jessika 27/07