Terug naar overzicht
Hey,wij zijn getrouwd op 16/06/07 en hadden ook slecht weer, hebbe zelfs nog maar 5min. foto's kunne gaan neme int park. Was wel spijtig,probeer een mooie binnenlocatie te voorzien, een goeie raad ;)
Wendy,gisteren op het VTM weerbericht zei Jill dat na dinsdag en woensdag de zomer weer begon. Dus misschien is Skynet niet zo betrouwbaar? En daarbij, voorspellingen die meer dan een week op voorhand zijn gedaan zijn zowiezo al weinig betrouwbaar.De moed niet verliezen zou ik zo zeggen. Ik trouw zelf op 28 juli en een beetje regen zal me niet tegenhouden me van m'n dag te laten genieten. Witte paraplu's overal hebben ook zo z'n charmes denk ik dan...We zullen wel zien zeker? Ik hou in ieder geval het weerbericht elke dag in de gaten, en elke dag merk ik verbetering!!groetjes,Klaartje28/7/2007
Hey Wendyke!Zonder alle bruidjes van 20/07/ te willen kwetsen ben ik maar wat blij dat we niet voor vandaag gekozen hebben zeg! Hebben nog even getwijfeld tussen 20/07 en 27/07 maar oef. Ik stond deze morgen op met gietende regen (was rond 8u) en het heeft hier nog niet gestopt!!! Stel je voor... :-( Ik had ook op skynet gekeken maar bij ons (kust) viel het precies nog mee voor 27/07.Ik heb dan ook tot nu toe nog GEEN binnenlocatie gezocht, ga nog wachten tot na het weekend en dan voorzichtig eens beginnen rondrijden. Ik ga maandag ook naar de arme klaren eieren en zo gaan brengen, baadt het niet dan schaadt het niet ;-). Zoals Klaartje inderdaad zegt, witte paraplu's hebben ook hun charme maar dan echt wel als het alleen maar druppelt want zoals nu zou het toch niet lukken vrees ik.Ik zou het echt super erg vinden moest het (erg) regenen want wij beginnen de dag met onze fotoreportage dus de kans zit er dik in dat mijn humeur al serieus gedaald is nog voordat mijn dag moet beginnen.Als je zin hebt om deze week nog eens te mailen of zo doe maar gerust hoor! jessikastevens@hotmail.comDuimen maar (ik kijk de laatste dagen naar elk weerbericht dat ik maar kan vinden ;-) )Jessika 27/07 xxx