Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Na het ontslag: een nieuwe job!

19-7-2007 15:58:50
Hallo bruidjes,

Een tijdje geleden kwam ik hier met het slechte nieuws dat mijn contract ten einde zou lopen op 15 augustus, dit zou tien dagen voor ons huwelijksfeest zijn! Nu ben ik als een bezetene beginnen solliciteren, en ja hoor, vanmorgen bevestiging gekregen dat ik aangenomen word. Ik heb dus nieuw werk en begin op 30 juli! Mijn twee laatste dagen zijn hier dus ingegaan, want na meer dan een jaar zwaar werken als interim (geen recht op bepaalde vakantie, dus werkte ik maar door), vond ik dat het goed was om eventjes te genieten van toch een weekje vrijaf, en dat zit er dus volgende week in (ga ik wel een week doppen).

Na een paar druppeltjes kwam de zonneschijn er dus toch weer door!!

Groeten,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 221

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik19-7-2007 17:02:18

Hey Lien,

Goed om te horen! Proficiat!

Heel veel succes met je nieuwe job!

Groetjes

Lies

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik19-7-2007 20:38:01

Hoi Lien!
Zie je wel : ander en beter!
Ik wens je een aangename vakantie allereerst toe en succes met de nieuwe job
Sophie
18.04.2008

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik19-7-2007 21:02:46

Heel fijn! Proficiat en veel succes met de nieuwe job!

Groetjes,
Tania

Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik20-7-2007 8:41:22

Super...bij jou is het echt wel een nieuwe stap in je leven zetten hé!! Nieuwe job bijna mevrouw ;-))) Super vind ik dit voor je en wens je dan ook heeeel veel succes toe. Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...