Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog bruidjes die verdikken ipv vermageren ?

  19-7-2007 13:35:19
Hey bruidjes...
Ik ben mijn kleed gaan passen om te zien of het nog goed zat.. maar ik ben 4 kilo verdikt ( vooral op mijn buik enzo ) en natuurlijk spant mijn kleed als geen 1 é nu en ik krijg er geen gram meer af...

Iemand tips ?
Bedankt !

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 879


Kerry

 Meld misbruik19-7-2007 13:43:32

Hey Mieke,

Misschien moet je eens gaan spinnen (zo 1 à 2keer per week), daar val je wel van af hoor!

groetjes
Kerry



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik19-7-2007 13:46:56

Dag Mieke,

Ik trouw volgende week en ik moet toch ook heel erg opletten hoor. Momenteel weeg ik 58 kg, twee weken geleden was dat nog 59 kg. Stom, maar die ene kilo, dat voel je. Ik wil het nu graag op 58 houden en liefst nog een klein beetje minder. Wat doe ik daarvoor? Gewoon, minder eten en niet proberen te snoepen (of toch niet te veel, want niet, dat is moeilijk). 's Morgens eet ik bv al de helft minder cornflakes. 's Middags eet ik maar de helft van een broodje. Ik eet nog al mijn maaltijden, maar gewoon veel minder. En dat helpt. Ik probeer ook nog wat te bewegen. Deze middag ben ik nog 50 baantjes gaan zwemmen. En nu maar volhouden hé.



Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik19-7-2007 14:01:46

oef ik ben dus niet de enige! Bij mij is het wel nog een jaartje maar ik heb mijn jurl al gekocht. Toen ik ze kocht was het exact mijn maat maar met een kilootje of 2 minder zou het nog perfecter zitten...geen probleem dacht ik...NOT...sindsdien ben ik geen 2 kilo afgevallen maar bijgekomen! Half augustus moet ik terug voor de 1ste pas en tegen dan moet er dus echt wel minstens 3 kilo af! Maar telkens als ik zeg datg ik ga diëten eet en snoep ik eens zo veel;zucht. Sinds gisteren toch met volle moed begonnen, meer groenten en fruit, geen snoep of junkfood en vooral water drinken ip frisdrank. Liefst van al zou ik eigenlijk ook gaan sporten maar helaas momenteel geen tijd door omstandigheden.



lien
23-2-2007
 Meld misbruik19-7-2007 15:36:59

HAllo Mieke,

Mijn verhaal: Ik droeg mijn trouwkleed op ons huwelijk in februari. Het was precies voor mijn lijf gemaakt!! Al dacht ik dat een paar kilo minder misschien nog beter zou zijn voor mijn 'hoepelrok'. Nu geven wij ons huwelijksfeest pas in augustus, en ook daar zal ik opnieuw mijn trouwkleed dragen. Enkele weken geleden heb ik mijn trouwkleed nog eens aangepast en ik dacht: ai ai, nu moet er dringend iets gebeuren anders zal ik een hele avond ongemakkelijk in mijn kleed zitten!! Ik ben toen begonnen met weight watchers. (Wat ik nooit had gedacht ooit te doen en vol te kunnen houden!). Ik had mijn streefgewicht op zo'n 10-15 kilo gezet (om zeker gemakkelijk te zijn, is iets meer dan ik af moest;)). Ondertussen ben ik in een zestal weken zo'n 5,7 kilo afgevallen. Ik ga er zeker mee door tot aan ons feest, want ik hoop om er dan toch tien afgevallen te zijn. Ik voel me ook tienduizend keer beter! Het is natuurlijk wel niet altijd even makkelijk om vol te houden, maar we doen ons best;).

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 20:02:10

Ik ben sinds dat we zijn gaan samenwonen een 4-tal kilo's bijgekomen. In eerste plaats was ik niet van plan af te vallen, maar in het voorjaar voelde ik mij er niet goed meer bij.

Toen we op 150 dagen zaten ben ik samen met een vriendin aan start-to-run begonnen, normaal zouden we dan een maand voor de trouw 5km moeten kunnen lopen, maar mijn ligamenten dachten er anders over!

We zijn nu wel terug begonnen met joggen, in een versnelder programma maar ik ben bang dat het niet genoeg gaat uithalen.

Nu is mijn vriendin 2 weken geleden begonnen met boddystyling en ze is al 4 kilo kwijt, dus heb ik me ook ingeschreven. Volgende week mijn eerste gesprek en nog 8 weken op de kalender.

Ik hoop er nog 5 kilo van af te krijgen.


Voordeel is dat ik mijn eigen kleedje maak, en ik haal het pas de laatste dagen door de naaimachine dus kan ik het nog wel aanpassen.

Groetjes, Mara



els
14-7-2007
 Meld misbruik19-7-2007 21:13:00

hey,

Ik was 10 kg bijgekomen!!! Bij mij spande het kleed niet, maar ik kreeg het niet meer toe!
Ik ben dan de laatste maanden beginnen te dieeten. Eerst 2 weekjes herbalife gedaan (de eerste week was er 3 kg af, maar de 2de week blokeerde mijn darmen).
Dan ben ik maar terug begonnen met weight watchers, en dat heeft wel goed geholpen. Het ging wel niet zo vlug meer als de andere keren, maar het zakte toch!!
Dus ik denk dat dat inderdaad het beste is om enkele kg's af te vallen.
Probeer het maar!!!

Groetjes, Els
14/07/2007



brendy
13-9-2008
 Meld misbruik21-7-2007 10:21:39

Hoi Mieke,

Wij trouwen volgend jaar in september en moet er nog 12 kg vanaf krijgen (ben er nu al 7 kwijt). Door 3 jaar geleden te gaan samenwonen is alles een beetje beginnen te vermeerderen :)
Ik ben diëtiste van opleiding (das nog het ergste, ik weet hoe het moet, maar doen is iets anders)
Ik ben terug beginnen te zwemmen, 2x in de week. Hiervan val je niet alleen gemakkelijker af, maar alles wordt ook een beetje gestroomlijnder, je voelt echt snel een verschil.
Waar je zeker op moet letten is:
- minstens 1,5 l water drinken
- voldoende fruit en groenten
- je ook af en toe iets lekkers gunnen (anders bestaat het gevaar dat ge in ene keer begint te schransen :) )
- en regelmatig eten, geen maaltijden overslaan.
- Ga anders eens naar de weight watchers, steun bij anderen helpt altijd. maar doe geen crash dieet want dat werkt averechts.
Je mag mij ook altijd vragen doormailen hoor, als ik je ergens mee kan helpen!
brendymaesen@hotmail.com

xxx
Bren

http://www.frank-bren.bruiloftsite.nl/



Els
21-9-2007
 Meld misbruik21-7-2007 15:25:54

Leuk te weten dat er zoveel mensen zijn met dit probleem!
Ben vanaf mei aan het fitnessen, joggen (maar dat wordt al wel eens vergeten), met de fiets naar het werk,...
Maar neen, plus 3 ipv min 3! En ja, idd vooral de buik (daar waar het kleed niet ingenomen hoefde te worden). 24 augustus is mijn 1e pasbeurt. Nog 3 weken?!! Zal de ijsjes maar laten vanaf nu!

Veel succes nog,
zal aan je denken volgende keer ik op de weegschaal stap, of wanneer ik aan het sporten ben!

Els 21-09-2007



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik21-7-2007 20:19:45

Hey,

Ondanks het feit dat ik beginnen joggen ben ('start to run' van 10 tot 15 km aangezien ik al gelopen had) ben ik 10 kg verdikt.

Iedereen zei dat het spieren waren maar het was wel degelijk vet want mijn vetpercentage ging naar omhoog.

Ik ben dan aan Bodystyling beginnnen doen en ben zo terug op mijn oude gewicht geraakt tegen de trouw.
Een echte aanrader dus.

Groetjes, Sissi
(56 dagen getrouwd)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...