TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nora
11-8-2007
|
19-7-2007 11:01:34
Hoi Marjolijn,
Wij moeten eigenlijk best nog veel doen. Vrijdag is een drukke dag.Gesprek met de ambtenaar, laatste x mn jurk passen (als het goed is, is ie klaar), en diner doorspreken met de chefkok. Dan moeten we volgende week nog catering doornemen voor overdag en moet ik of een ander kapster vinden en nog voor een 2e keer een test kapsel afspraak maken. Was namelijk nog niet super tevreden....en eigenlijk kan ik zo nog wel even doorgaan. Gaat erg veel tijd in zitten zeg. Jullie al wel redelijk klaar???
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
19-7-2007 12:06:34
Hoi Marjolijn
Hoe dichter 11 augustus komt, hoe meer ik begin te denken dat we nog een hoop te doen hebben, maar als ik dan begin na te denken, dan weet ik eigenlijk niet wat nog allemaal. We zijn dinsdag naar de fotograaf geweest voor dagindeling, fotokaders, ... We moeten nog naar de feestzaal om tafelindeling, decoratie en dergelijke te bespreken. We moeten nog onze openingsdans doorgeven aan de DJ en verzoekjes voor die avond. We zijn volop bezig de bedankjes te maken voor de gasten op het feest. Onze misboekjes zijn gekopieerd, maar we moeten ze nog in elkaar maken, het zijn voorlopig nog allemaal losse papieren. We moeten de snoepjes voor de kerk nog maken, de CD voor de mis nog maken. En verder zijn er nog kleine details waarvoor de knoop moet doorgehakt worden. Het lijkt allemaal nog zoveel. Ik moet mijn kleed nog een laatste keer gaan passen en afhalen. Mijn ventje moet zijn kostuum nog een laatste keer gaan afhalen en passen. De bruidskindjes hebben nog geen schoenen.
Groetjes Rebecca 11.08.07
|
|
Isabel
11-8-2007
|
19-7-2007 12:08:02
hallo,
wij trouwen ook 11 augustus.Ook hier nog wel wat werk. Misboekjes maken, menu's maken, afspraak met ceremoniemeester, cadeautjes voor de kindjes, teksten mis doornemen met de lezers (veel kindjes), tafelschikking, kleed laatste keer gaan passen en ophalen, schoenen inlopen, reispassen halen, document voor schieting en poeder halen, en zo nog wel wat dingetjes. Ook wij nog helemaal niet klaar dus maar ik ben in verlof dus niet echt een probleem. Bij mij kriebelt het al serieus. 4 augustus hebben we onze vrijgezellen en vanaf dan begint het voor mij. Nu nog even doorwerken en ook genieten van de laatste voorbereidingen. En heel hard hopen op mooi weer. Wat denken jullie, zullen we regen of zonneschijn hebben?
groetjes en succes nog Isabel 110807
|
|
marjolijn
11-8-2007
|
19-7-2007 14:58:07
Hey, blijkbaar zit ik op hetzelfde schema als jullie. Boekjes nog maken, menu's, stuff kindjes, dj, ... . Beetje hetzelfde. Kruipt inderdaad veel tijd in en als je denkt dat je het allemaal geregeld hebt komt er nog iets bij. Ik ben nu begonnen met naar de zonnebank gaan, want het weer zit niet echt mee. Hopelijk hebben we zonneschijn den 11ste. Ik zie er wel al ontzettend naar uit. 28ste is blijkbaar vrijgezellen, ik ben benieuwd. Onze schieting is normaal 3 dagen voor de trouw. Dus feesten genoeg. En na de trouw gaan we aftellen voor onze huwelijksreis. Succes nog iedereen!!!! Hopelijk wordt het een prachtige dag , warm , geen regen en om nooit te vergeten.
OP NAAR 11 AUGUSTUS !
|
|
Helga
11-8-2007
|
19-7-2007 15:42:51
Hallo,
Wij trouwen ook de 11e en hebben zowat dezelfde dingen die we nog moeten doen. Maar ik heb ook zo een gevoel dat ik niet zeker ben of alles wel in orde zal zijn. Ik denk steeds dat ik nog iets over het hoofd zal hebben gezien. En idd, hopen dat het weer betert tegen dan!! Nog vell succes allemaal!
Groetjes, Helga
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|