Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie Gooik en omstreken

  19-7-2007 10:04:31
hallo,

iemand goede ideetjes voor binnen en buiten fotolocaties in de omgeving van gooik?

bedankt voor de suggesties
groetjes

Mieke
22/09/07

Mieke
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1264


Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 10:28:57

Dag Mieke,

Trouwen jullie toevallig ook in Gooik? Wij ook! Voor de kerk alleszins toch...
Wij trouwen in de Woestijnkapel en gaan daar zeker een aantal foto's trekken omdat het zo romantisch is daar. Het is een prachtige omgeving! Verder heb je nog het kasteel van Gaasbeek, het trammuseum (maar dat is jammer genoeg gesloten voor renovatie wisten we na een telefoontje)...onze echte fotoreportage gaan we doen dichtbij het huis van mijn ouders in Leuven.

Als je nog verdere ideeën mocht hebben mag je die altijd laten weten!

Groetjes en veel succes bij de voorbereidingen,
Jennifer
(15/09/07)



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 10:33:10

nee ons feest is in gooik, dus dachten we daar ergens foto's te nemen. Maar weten niet echt veel plaatsjes we wonen zelf in vlezenbeek, dus we zullen daar waarschijnlijk de reportage doen

Mieke
22/09/07



Wendy
27-7-2007
 Meld misbruik19-7-2007 11:26:00

Bij goed weer doen wij onze foto's in de rozentuin in sint-pieters-leeuw
bij slecht weer hebben we nog steeds geen locatie en binnen 8 dagen ist zover en ze geven slecht weer
dus als je ideetjes hebt...
groetjes
xxx



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 11:28:14

als binnen locatie kan je eens aan de brouwerij lindemans in vlezenbeek vragen, dat doen ze nu veel, maar ik ben daar niet voor te vinden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...