Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jammer dat het bijna voorbij is...

  19-7-2007 9:02:50
Nog een dikke week en dan trouwen wij (28/07/07). Vinden jullie het ook zo spijtig dat alles dan voorbij zal zijn. Vanmorgen zat ik daar aan te denken. Je leeft er een heel jaar naartoe, en zelfs meer dan een jaar. En dan, één dag, en het is voorbij. Het lijkt me nu zo raar. Precies of er zal na onze huwelijksdag niets meer zijn. Terwijl het dan eigenlijk pas begint. Maar nu ben je nog met vanalles bezig, tafelverdeling en nog van die kleine praktische zaken. Je bent wat opgewonden en zenuwachtig...
Wat denken jullie ervan?

Groetjes

Fran

Franciska
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 829


Lien
28-7-2007
 Meld misbruik19-7-2007 9:15:47

Dag Fran, wij trouwen ook op 28/7. Ik begrijp wel wat je bedoelt maar kijk er nu vooral naar uit. Alleen het weerbericht hou ik angstvallig in de gaten brrr spannend hè!
grtjs
Lien



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik19-7-2007 9:22:44

Hey,

ik vind het ook een rare gedachte en ik kan het soms echt moeilijk geloven dat die dag er bijna is. Het leek altijd nog zo veraf. Ik heb me voorgenomen om echt van elke seconde te genieten. En nu ook van de laatste voorbereidingen. Aan de andere kant ben ik toch wel blij dat de grote dag er bijna is want het heeft toch ook wel lang geduurd (wij zijn al anderhalf jaar aan het voorbereiden). Ik vind het ook wel wat een rare gedachte dat ik ga getrouwd zijn. Het gaat er ook wel emotioneel aan toe als ik zo nu de laatste dingen regel met mijn mama en papa. Mijn mama heeft dit weekend een traan gelaten toen we de laatste keer de zaal gingen bekijken als ze helemaal klaar stond voor een andere trouw. Mijn papa werd gisteren helemaal rood en kreeg waterige ogen toen ik hem zei dat hij me zal weggeven op het lied dat de openingsdans was van mijn ouders hun trouw. Het is wel mooi om te zien dat ze er zo mee naartoe leven. Ik wil nu ook wel aan iedereen het geheel waar je zo lang aan werkt en regelt laten zien. En als we na de trouw niks meer om handen hebben dan komen we wel de andere bruidjes hier op het forum nog wat helpen.

Groetjes en succes met de laatste dingen
Isabel
110807



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik19-7-2007 10:18:49

Hey Lien,

Ik zit ook zo het weerbericht in de gaten te houden. Ik wil zo graag dat het niet regent.
Ik ga nu elke dat op skynet kijken. Gisteren stond er dat het vrijdag 27/07 21 graden zou zijn en 35% kans op neerslag. Vandaag staat er dat het zaterdag 28/07 23 graden gaat zijn, maar zwaar bewolkt en 45% kan op neerslag. Ja, dan liever dat weer van vrijdag.
Maar in hoeverre is die voorspelling van 10 dagen op voorhand betrouwbaar??
Ik dacht ook al: het is nu al zo slecht geweest in juli, dat het de 28e toch goed weer zal zijn. Laat ons samen duimen hé.



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 10:54:55

hey
bij ons is het bijna twee weken voorbij maar er komen direct weer andere dingen om naar uit te kijken... de foto's komen, de huwelijksreis,... er is nog vanalles zodat het echt niet na die ene dag voorbij is. wij gaan aps in september op reis dus kijken we nu daar naar uit en tussendoor kan ik me nu bezighouden met onze foto's enzo dus dat valt allemaal wel mee!

groetjes en succes
sas



wendy
28-7-2007
 Meld misbruik19-7-2007 12:56:08

hier nog een bruidje van 28/07/07

juist op www.zoover.nl (daar kan je kijken naar de weerverwachtingen van jou regio)gekeken en bij ons in genk verwachten ze 19 graden en 65 procent kans op regen.
maar iedere dag staat er wat anders voor die dag dus..............afwachten maar


groetjes wendy



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik19-7-2007 16:13:02

Als er in België iets onvoorspelbaar is, is het wel het weer!!
Wij zijn 10 maanden geleden getrouwd, de ganse week was het druilerig, nat, niet warm, ...
En de dag van onze trouw... stralend weer!! 23 graden en volop zon, en dat op 30 september!! En geen enkel weerbericht had dit voorspeld.

Dus meisjes, ik weet het, ik was ook zo nerveus voor het weer, maar wacht gewoon af tot de dag zelf. Sowieso kan niets of niemand die dag kapotkrijgen hoor :-)

groetjes
Katrien
morgen vermoedelijke bevallingsdatum!!



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 16:26:42

Dag Fran,
Wou dat ik ook al kon zeggen nog een week. Wij nog 65 dagen te gaan. Lijkt maar geen eind aan te komen. Voor mag het 22 september zijn. heb op dit ogenlijk nergens zin meer in. Zijn ook aan bouwen en hopen tegen trouw verhuisd te zijn, maar duurt precies allemaal een eeuwigheid. Dus ik voel me een beetje tegenovergesteld als jou. Ik wou dat het allemaal al daar was en geen 65 dagen meer moet wachten.
In ieder geval jullie alvast een heel fijne dag gewenst.

Mieke
22/9/2007



Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik20-7-2007 7:45:03

Ik heb net hetzelfde gevoel... deze morgen werd ik wakker en dacht ik ineens: nog een week en ik ben getrouwd! Alé, iets meer dan een week, nog 8 dagen.

Ikzelf ben pas beginnen organiseren in januari, dus onze trouw is op iets minder dan een half jaar geregeld geweest, maar toch leek het in januari nog heeeel ver weg. En nu nog 8 simpele daagjes.

Iedereen rondom je vraagt steeds "En? Al stress?" of anders is het "Je kan nog altijd terug hé!". Van zoiets zou je nog maar stress krijgen.

Om eerlijk te zijn, beginnen de kriebeltjes nu toch wel al te komen. Mijn toekomstige echtgenoot weet helemaal niet dat ik in het wit trouw (hij denkt dat ik in champagnekleur trouw, hij is afgegaan op mijn bruidsboeket dat geel en wit is) en ik kan maar niet wachten om zijn gezicht te zien. Ik heb immers nog nooit zo lang een goed geheim voor hem bewaard.

Soit, ik duim samen met jullie voor goed weer die dag maar dat zal wel zo zijn !!

groetjes,

Klaartje
28/7/2007



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik20-7-2007 13:37:42

ik heb dat ook hoor,nog 7 dagen te gaan,ik ga dat missen,maar zal het niet nalaten,om op het forum te komen kijken!
succes met voorbereidingen,het gaat veel te snel!!!
Karina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...