Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Veroniek die trouwt op 20/07

  19-7-2007 0:32:06
Hallo,

We zijn net terug van Ixian Grand en het was gewoon fantastisch hoor. Je hebt er slecht aan gedaan om je hotel te wisselen...

Hadden gewone kamer geboekt en hadden suite met jaccuzi in de kamer (die werkte), we hebben 10 schitterende dagen achter de rug.

Maak er leuke dag van op jullie huwelijk en huwelijksreis.

Groetjes

mieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 772


Veroniek

 Meld misbruik19-7-2007 12:51:41

Hoi Mieke

We hebben het zekere voor het onzekere genomen... Je weet het nooit!

Mijn vriendin was er ook naartoe geweest en zij heeft minder geluk gehad op hun videobeelden te horen... Het ziet er idd een héél mooi hotel uit, maar ze hadden last van lawaaihinder (gehoord op de beelden)... We zullen er een volgende keer gewoon op reis gaan, tegen dat het af is ;)

Hoe was Rhodos anders?

Groetjes
Veroniek
2007 2007



mieke
7-7-2007
 Meld misbruik19-7-2007 16:56:30

Bij ons was er niks van lawaaihinder meer.

Volgend jaar als het hotel af is, zou het nog eens 40% duurder zijn als nu...

Rhodos is lekker heet voor de moment :-))) We hebben jeep gehuurd en naar de Vlindervallei geweest, de zeven bronnen (heel leuk, loop je met je voeten in water in een donkere smalle tunnel van 150 m lang, op bedevaart naar Tsambiaki (is om zwanger te worden gezien onze 2 miskramen reeds), Lindos, Emponas). Er is heel veel te zien en hele lieve gastvrije mensen.

Geniet maar van je trouwdag en huwelijksreis, is vlug voorbij.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...