Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wij zijn getrouwd

  18-7-2007 22:26:15
Hallo iedereen,

via deze manier wil ik jullie laten weten dat wij getrouwd zijn en een prachtige huwelijksdag en reis beleefd hebben. Als jullie graag een verslag lezen van onze dag en foto's willen bekijken dan kan dat op onze trouwsite.
www.wendy-peter.bruiloftsite.nl

Heel veel groetjes

Wendy en Peter

wendy
23-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 640


Carine
17-5-2008
 Meld misbruik19-7-2007 12:29:55

Amai de foto's zijn prachtig!!!
Een vraagje: waar hebben jullie de fotoshoot gedaan? Met dat zand is wel leuk en ook het oude gebouw is prachtig. Complimenten aan de fotograaf en natuurlijk aan het bruidspaar.

groetjes



brendy
13-9-2008
 Meld misbruik19-7-2007 12:33:39

Een heel dikke proficiat! Jullie zagen er trouwens allebei super uit!
En de foto's op jullie site zijn de max, ook de huwelijksreis (amaai, zou nu ook al wel willen vertrekken naar zo een paradijselijk oord)
Heel veel geluk samen!

Groetjes
Bren
13/09/2008

www.frank-bren.bruiloftsite.nl



Laura
23-8-2008
 Meld misbruik19-7-2007 13:22:39

Eerst en vooral een hele dikke proficiat en ontzettend veel geluk wensen.
Wij zijn van Mopertingen, dus uit de buurt en zijn nog op zoek naar een fotolocatie.
Jullie hebben ontzettend mooie foto's, vandaar mijn vraag waar jullie deze foto's genomen hebben.

Je mag het me ook doormailen op laura_vanbael@hotmail.com

Alvast bedankt en geniet van het leven als man en vrouw.

Laura



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-7-2007 13:24:29

Hey,

ik ben ook eens naar de website gaan kijken en kan de dames hieronder enkel bijtreden... Jullie zagen er schitterend uit allebei en jij had een supermooi kleed. Ook de fotolocatie was super gekozen. Echt mooi allemaal.

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...