Terug naar overzicht
Ik zou geld geven. Op onze kaart staat ook niets, omdat het mensen vrij staat om iets te geven. Over het algemeen is geld toch wel een beetje een standaard cadeau geworden.
Hallo,Ik zou ook idd geld geven, want stel nu dat het koppel nadien op reis gaat dan verwelken bloemen toch maar en heb je er niets aan!Groetjes Petra29/09/2007
Ik geef meestal wat geld en toch ook bloemen...
Ik geef dan geld ... is toch iets wat iedereen iets mee kan doen hé ;)
Hey,Ik denk dat er dan wel mensen zullen zijn die zullen vragen wat jullie willen.Wij zouden geld geven maar ik ken veel mensen die één of ander cadeau zouden geven.Bij ons zei iedereen: "Ah, er staat een rekeningnummer op. Dat is handig, dan moeten we niets meenemen."Wij vonden dat in het begin ook raar maar je went er wel aan en de meeste mensen zijn het al gewoon en snappen het wel.Groetjes, Sissi(53 dagen getrouwd)
Hey Sissi,Bij ons staat er ook een rek.nr. op en ik ken niet veel mensen waar dat er niet op staat. Het is gewoon het gemakkelijkste. Er zijn wel mensen die dit niet persoonlijk vinden en centjes in een enveloppe meenemen, maar dat is niet erg. Het is maar voor de gemakkelijkheid dat de mensen niet naar de bank moeten hossen om geld af te halen en ook dat je zelf 's avonds niet met een berg geld zit. (ook al hebben bijna alle feestzalen een kluis)Groetjes,Véronique 31/08/2007
Hey,ik denk dat er dan veel mensen bloemen zouden geven, of toch andere cadeautjes. Wij zouden wel geld geven, maar dat doen we sowiezo altijd voor een huwelijk, of er nu iets op staat of niet.Maar zelfs met een tof rijmpje waren er bij ons nog veel mensen die bloemen of cadeau's gaven, terwijl wij liefst geld wilden omdat we op reis vertrokken.Groetjes,Lieve