Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkslijst, geld of... (2)

18-7-2007 19:16:50
misschien moet ik mijn vraag anders stellen.
wat indien er niets van cadeautip op de uitnodiging vermeld staat. wat zou je geven? of nietS?

Sofie
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 191

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 19:37:09

Ik zou geld geven. Op onze kaart staat ook niets, omdat het mensen vrij staat om iets te geven. Over het algemeen is geld toch wel een beetje een standaard cadeau geworden.

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 19:44:51

Hallo,

Ik zou ook idd geld geven, want stel nu dat het koppel nadien op reis gaat dan verwelken bloemen toch maar en heb je er niets aan!

Groetjes Petra
29/09/2007

David
5-7-2008
 Meld misbruik18-7-2007 20:47:51

Ik geef meestal wat geld en toch ook bloemen...

Natacha B

Meld misbruik18-7-2007 21:06:22

Ik geef dan geld ... is toch iets wat iedereen iets mee kan doen hé ;)

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-7-2007 21:53:36

Hey,

Ik denk dat er dan wel mensen zullen zijn die zullen vragen wat jullie willen.
Wij zouden geld geven maar ik ken veel mensen die één of ander cadeau zouden geven.

Bij ons zei iedereen: "Ah, er staat een rekeningnummer op. Dat is handig, dan moeten we niets meenemen."
Wij vonden dat in het begin ook raar maar je went er wel aan en de meeste mensen zijn het al gewoon en snappen het wel.

Groetjes, Sissi
(53 dagen getrouwd)

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik19-7-2007 7:43:28

Hey Sissi,

Bij ons staat er ook een rek.nr. op en ik ken niet veel mensen waar dat er niet op staat. Het is gewoon het gemakkelijkste. Er zijn wel mensen die dit niet persoonlijk vinden en centjes in een enveloppe meenemen, maar dat is niet erg. Het is maar voor de gemakkelijkheid dat de mensen niet naar de bank moeten hossen om geld af te halen en ook dat je zelf 's avonds niet met een berg geld zit. (ook al hebben bijna alle feestzalen een kluis)

Groetjes,
Véronique 31/08/2007

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-7-2007 7:45:26

Hey,

ik denk dat er dan veel mensen bloemen zouden geven, of toch andere cadeautjes. Wij zouden wel geld geven, maar dat doen we sowiezo altijd voor een huwelijk, of er nu iets op staat of niet.

Maar zelfs met een tof rijmpje waren er bij ons nog veel mensen die bloemen of cadeau's gaven, terwijl wij liefst geld wilden omdat we op reis vertrokken.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...