Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Peugeot 207cc-yes

18-7-2007 16:25:51
Hoi

Heb telefoon gekregen van Peugeot en we hebben gewonnen! Toch nog goed nieuws deze week! [en ook dat mijn koorts weg is ;o]

Ik had daar helemaal niet meer aan gedacht! Ze laten dat toch laat weten hé! De eerste 3 koppels winnen, je gaat me toch niet zeggen dat het 3de koppel gisteren pas heeft meegedaan?

Diene mens vroeg om een mailtje te sturen naar hem, maar ik heb zijn emailadres niet en wat moest daar eigenlijk instaan? Ik stond in de winkel en was zodanig verschoten, dat ik de helft van wat hij gezegd heeft vergeten ben!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 203

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik18-7-2007 16:45:28

Hi Veroniek,

Wij hebben een goede maand geleden ook deze auto gewonnen voor een weekend. Ik heb toen ook pas donderdag telefoon gekregen en we trouwden zaterdag.

Ik heb contact gehad met Serge, dus zijn e-mailadres kan ik je wel geven. serge@mostbrussels.be

Ik heb toen gewoon ons juiste adres en mijn telefoon nummer nog eens moeten doorgeven per mail.

Ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben.

Veel plezier op jullie huwelijk!!!

Groetjes,
Véro
(al 32daagjes getrouwd)

Veroniek

Meld misbruik18-7-2007 17:25:22

Hoi frans naamgenootje

Ik heb contact gehad met Stephan, maar zal het naar jouw emailadres sturen... Het zal ook wel terecht komen zeker?!

En hoe reed de auto?

Wanneer zijn ze die bij jou komen leveren? Want die mens zei dat ze de donderdag komen leveren, maar ze hebben geen uur gezegd... De dag voor de trouw moeten we nog enkele zaken afhalen en dat is natuurlijk niet evident als je geen uur weet of bellen ze nog eens?

Wanneer zijn ze die dan terug komen ophalen?

Hopelijk is het weer zoals vandaag dan kunnen we hem als cabrio gebruiken hé, want dat is uiteindelijk toch de bedoeling hé!?!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

an
28-7-2007
 Meld misbruik18-7-2007 21:53:54

Hallo, ik heb ook gewonnen en het juiste emailadres is stephan@mostbrussels.be. Ik heb wel geen antwoord op die mail gekregen. Ze komen morgen leveren en hem dinsdag weer oppikken.
Veel plezier ermee!

Veroniek

Meld misbruik18-7-2007 23:06:06

Hoi

Heb naar beide adressen een mailtje gestuurd...

Het is te hopen dat ze maandagvoormiddag om de auto komen, want op de middag komen ze ons halen om op huwelijksreis te vertrekken!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-7-2007 8:46:51

Hi Veroniek,

Bij ons zijn ze de auto vrijdagvoormiddag de auto komen brengen, ik had hen wel gevraagd om me even te bellen voor ze zouden vertrekken vanuit Brussel zodat ik niet thuis moest blijven wachten.

Ze hadden ons gezegd dat ze maandag in de loop van de namiddag de auto zouden komen halen (ze zouden ook terug bellen voor ze vertrokken). Maar toen ik om 16u nog niets had gehoord heb ik zelf gebeld, en wat bleek, ze waren het vergeten en zijn de auto dan dinsdag in de namiddag komen ophalen.

Volgens mij kan je dat wel afspreken hoor. Je krijgt ook die man zijn kaartje, zodat je hen altijd kan bereiken.

Ik vond het wel leuk rijden met dat cabriotje. Tijdens het weekend dat wij de auto hadden was het wat wisselvallig maar nog wel warm, en dus hebben we ook bijna heel de tijd cabrio gereden, en we hadden ook wel bekijks hoor, want de auto is echt mooi versierd.

Veel plezier zaterdag!!!

Groetjes,
Véro

lien
23-2-2007
 Meld misbruik19-7-2007 9:48:25

Heyla Veroniek,

Ben blij voor je dat je gewonnen hebt! Nog een vraagje aan jou en de andere winnaars: zoals ik hier tijdje geleden gelezen heb, moest je als bewijs van huwelijk een uitnodiging opsturen. Hebben jullie dit gedaan? Ik heb namelijk meegedaan aan de wedstrijd van in het begin, maar heb nog geen uitnodiging opgestuurd...Zou ik dit toch nog kunnen doen?

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik19-7-2007 10:42:06

Hey Lien,

ik heb een tijdje geleden meegedaan vanaf het moment dat het in de krant stond en ik hoop natuurlijk de week van onze trouw (18/08) telefoon te krijgen, maar ik hoop er niet echt op. Kans is niet bijzonder groot hé.
Ik heb wel een uitnodiging opgestuurd, want dat vroegen ze als bewijs.
Volgens mij moet je dit dus doen, maar 100 percent zeker weet ik het niet.

Groetjes Katrien

Veroniek

Meld misbruik19-7-2007 12:47:48

Hoi Lien

Ik had geen kaart opgestuurd, was het vergeten! Maar die persoon die me belde, zei dat ik de kaart moest klaarleggen voor als hij de auto kwam leveren...

Hij is nog steeds niet gearriveerd en we moeten nog weg, denk dat ik dan zal thuisblijven en dat mijn schatje de zaken maar moet wegvoeren en gaan halen :o(

Alvast bedankt voor de felicitaties en wie weet winnen jullie ook! Ik had er eigenlijk niet meer aan gedacht, maar we zijn reuze blij... Alleen jammer dat we niet weten wanneer hij komt!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

anja
1-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 20:01:36

hallo!
wij trouwen op 1 september en vandaag hebbben we een brief gekregen dat we niet gewonnen hebben maar nog wel mee kunnen doen voor de fotowedstrijd en er zit ook een waardebon bij van 500 euro als je voor het einde van het jaar een peugeot zou kopen...
jammer dus, t had wel leuk geweest...hopelijk hebben jullie meer geluk!

vele groetjes,
anja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...