Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindjes op het trouwfeest

18-7-2007 15:57:30
Hallo, ik zit eigenlijk met een probleempje. Ik heb namelijk twee schattige zoontjes die ik dolgraag op mijn trouwdag bij me ga hebben. Ik heb gewoon één probleem... wat moet ik doen met hen als het half nacht wordt? Ik kan niet iemand van de vrienden of familie laten opdraaien voor onze opvang, want die gaan zelf op de feest zijn. En ik kan die toch moeilijk wegsturen omdat ze moeten gaan babysitten. Een onbekende babysit zie ik ook niet zitten. Ze zullen dan 5 en 2.5 zijn. Er zijn waarschijnlijk hier ook bruidjes met kinderen geweest. Hoe hebben jullie dat opgelost?

Katia

Katia
10-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 260

eva
1-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 16:06:25

Hallo,

zelf heb ik geen kindjes, maar mijn neef heeft op het huwelijksfeest van zijn broer een matras meegebracht en die ergens in de zaal gelegd. Zo konden de kindjes daar dan op slapen. Zij hadden de ervaring dat hun kinderen door muziek of geroezemoes konden door slapen als ze echt moe waren.
Misschien is dat een optie...
Anders heb ik geen ideeën, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je die kindjes erbij wilt hebben.

Vele groetjes,

Eva

Caroline
18-8-2007
 Meld misbruik18-7-2007 19:15:56

Hallo Katia,

Ik ben het met Eva eens. Zelf heb ik ook geen kindjes, maar we zullen ook een aantal kinderen op ons trouwfeest hebben en zij zullen ook op een matrasje slapen. Kinderen slapen er toch door naar het schijnt.

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik18-7-2007 21:40:38

hey Katia,

wij hebben ook 2 fijne knullen van 3 en 1 jaar,zij gaan de hele dag mee tot na de receptie dan zorgt er een tante van mijn schoonbroer voor .
eerst zouden we ze ook op het feest laten maar daar hebben ze niets aan en wij zouden ook niet voluit kunnen genieten(niet verkeerd begrijpen maar je bent zoiezo veel bezig met hen en onze kleinste hangt graag aan mama's rok zeker als hij moe wordt)
groetjes en hopelijk vindt je een oplossing
Lore 24/08/07

els
14-7-2007
 Meld misbruik19-7-2007 1:04:39

hey,

Heb je geen broers of zussen die ook kinderen hebben en die ze ook meenemen?
µonze kinderen zijn rond half 1 's nachts met mijn schoonzus en hun kinderen mee naar huis gegaan. Ze bleven daar logeren...

Groetjes, els
14/07/2007

katrien
8-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 5:20:51

he katia,
wij hebben ook een zoon(3) en een dochter(1) die we willen mee laten dansen op het feest,onze dochter is namelijk een heel grote dansmie dus... we gaan ze mee de openingsdans laten doen gewoon omdat het zooo schattig is ze samen te zien dansen. wij hebben een schat van een onthaalmoeder die eerst mee mag komen genieten aan de tafel en hopelijk nog even kan blijven om te dansen, maar als onze kindjes moe zijn gaan ze met hen naar huis en de volgende dag gaan ze met de kindjes een hele dag op trot, kunnen wij lekker uitslapen.
groetjes katrien 8/9/07

stefanie
21-9-2007
 Meld misbruik19-7-2007 15:25:10

Hey katia,

Wij hebben hetzelfde probleem.
Ik zie het ook niet zitten om iemand vreemd voor onz kindjes te laten zorgen (3j, 2j en 1j)
Er is een vriendin van mijn zus die het ziet zitten om te kijken naar de kids, maar wij zitten met het probleem dat de feestzaal ver van ons huisje is.
Voorlopig zijn wij nog aan het rondvragen aan de familie wie er bereid is om het feest eventjes te verlaten om onze kids weg te doen.
Kzou het gerust zelf willen doen maar onze ouders vinden dat iets dat je zeker niet mag doen dus ja.
groetjes

davida
7-9-2008
 Meld misbruik20-7-2007 14:18:26

hey

onze kindjes waren 5 en 3 toen we trouwden ik zie dat jullie oudste kindje al naar school gaat mss kan je doen zoals wij gedaan hebben wij hadden gevraagd aan een mama van een kindje uit onze oudste haar klas als ze het zou zien zitten om achter hen te komen naar de receptie ik had dat het jaar ervoor ook voor hen gedaan de kindjes kwamen goed overeen en wij wisten dat ze goed zaten en we waren op ons gemak.mss dat je zo iemand kent waar je zelf goed mee overeen komt.

grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...