Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestkledij

  18-7-2007 0:29:27
ik ben lang op zoek geweest naar kledij voor de bruidsmeisjes (beiden 21jaar)
het moest een kleedje zijn, liefst zonder print, vind dat maar eens met deze mode...
nu ik heb het gevonden maar ik denk dat er misschien nog bruidjes met dit probleem zitten, dus wou ik het even delen.

www.noor-moden.de
http://noormoden.fashion123.de/(S(lymyqd45o22nld55b4zxk...

Er is een winkel in maasmechelen op de pauwegraaf die deze kledij verkoopt, K&M Mode.

maximum prijs is 120euro per kleed. hele goede service in de zinkel zelf, enne het zijn solden, de kortingen zijn enorm.

hoop dat iemand hiermee geholpen is. groetjes

nicky
30-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 458


Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik19-7-2007 16:07:03

Hey bedankt voor de tip! Was eigenlijk net op zoek naar een winkel waar ze dit soort jurken venkelrkopen.

Ook gevonden via internet: www.wilmsmode.nl Helaas hebben ze geen winkel maar je kan ze wel terugvinden op de markten net over de grens in Maastricht,Heerlen en Geleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...