Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

  17-7-2007 22:14:32
Hallo bruidjes,
stomme vraag misschien maar hoe gaan jullie na jullie feest naar huis? Rijden jullie zelf of worden jullie gevoerd?
Marjolein
28/07/08

marjolein
10-11-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 873


Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik17-7-2007 22:16:26

Hoi,
Wij waren eerst van plan om zelf terug te rijden maar gaan nu een taxi regelen... zo moeten we niet letten op wat we drinken en ik vind het eigenlijk gewoon wel fijn om ons naar huis te laten voeren:-)
Groetjes
Caroline



eva
1-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 8:12:18

Hoi,

wij rijden zelf. Nu ja, ikzelf drink amper alcohol dus we moeten er sowieso al niet op letten wie er wat drinkt. We weten wel nog niet of we naar huis rijden of naar een motel. De feest is namelijk niet echt dicht bij huis. En aangezien we verwachten van moe te zijn kan het zijn dat we in een motel gaan slapen. We zullen nog wel zien.

Doei!

Eva



Natacha
7-7-2007
 Meld misbruik18-7-2007 8:40:55

wij hebben de taxi genomen
makkelijk en leuk!

groetjes Natacha



Kim

 Meld misbruik18-7-2007 9:14:51

Hoi,

Mijn moeder zegt dat het de gewoonte is dat het koppel zelf naar huis rijdt met de auto. Ikzelf drink niet, maar mijn vriend (man dan) wel en ik zie het niet zitten om met mijn bruidsjurk in een renault clio te rijden. Dus ofwel vragen we aan de laatste gasten of ze ons naar huis voeren ofwel vragen we aan de feestzaal om een taxi te bellen.

Vele groetjes,

Kim



vicky
24-5-2008
 Meld misbruik18-7-2007 9:18:38

wij nemen de taxi naar huis
zoals veel van ons gasten trouwens
het is een taxi waar je telkens met 8 personen in kan
zo worden de kosten ook verdeeld



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik18-7-2007 10:47:45

Hey,

Wij hebben met familie en vrienden een hotelletje in de buurt geboekt en gaan daar na het feest met de taxi heen. We zijn wel nog op zoek naar een taxi-bedrijf die grote auto's of busjes ofzo heeft om meer dan 3-4 personen tegelijk te vervoeren. Dus als jullie tips hebben...


Groetjes

Lies



Natacha B

 Meld misbruik18-7-2007 21:24:41

Wij gaan in een hotelletje in de buurt blijven overnachten, er zou zelf eentje op wandelafstand van de zaal zijn (en anders gaan we per taxi). Ook onze ouders en zus (getuige) blijven in Roeselare overnachten.
Ik drink nu wel sowieso quasi geen alcohol, maar ik vermoed dat ik doodop zal zijn en wil niet telkens moeten denken 'k moet straks nog rijden'.



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 21:56:51

Mijn schoonvader zal ons naar huis voeren, tenzij hij te veel moest drinken, dan bellen we een taxi :)

We wonen echter niet ver van onze zaal en zijn papa woont hier ook vlakbij.

Mijn ouders wonen wat verder, maar hebben een mobilhome. Als ze te moe zijn na het feest slapen ze daar gewoon in. Vlak naast de zaal is een mobilhomeparking.
Mara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...