Nu Online
Momenteel zijn er 13 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat doen na burgerlijk en kerkelijk huwelijk?

  17-7-2007 14:21:55
Hallo iedereen,

ik trouw binnen 32 dagen en zit met een probleempje.
Om 11 uur gaan wij naar het gemeentehuis en om kwart voor 12 naar de kerk van Oostmalle.
Onze huwelijksviering duurt ongeveer een uurtje en vlak daarna gaan we foto's laten nemen aan het kasteel van Oostmalle.
Maar wat nu met de gasten (getuigen, grootouders,...) die niet naar huis gaan?
Ons avondfeest begint pas om 19.00 en volgens mijn ouders moet er voor die mensen tussendoor toch iets voorzien zijn.
Ze hebben hier natuurlijk gelijk in.
Hebben jullie misschien een idee wat we kunnen doen?

Alvast bedankt!

Groetjes Katrien
18/08/07

Katrien
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1147


Karen
18-8-2007
 Meld misbruik17-7-2007 14:35:32

Wij trouwen eveneens binnen 32 dagen, maar wij zitten de vrijdagavond met de wettelijke trouw.
Ik ga voor daarachter broodjes voorzien voor ouders, grootouders en getuigen.
Ik heb een aantal jaren geleden ook dezelfde situatie meegemaakt als waar jij nu van spreekt en toen hebben wij als familie ook broodjes en taart gekregen tussendoor.

Groetjes,
Karen
18/08/07

ps: hoe zit het met jouw zenuwen? en met de voorbereidingen?
Ik heb net de indruk dat ik vanalles aan het vergeten ben.



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik17-7-2007 14:51:12

Hey Karen,

bedankt voor je suggestie, dit lijkt me een goed idee.
Bij mij vallen de zenuwen nog mee.
Ok, mijn vriend zegt dat ik volgens heb een bridezilla aan het worden ben, maar dat meent hij niet :-)
Ik heb wel wat stress m.a.g dat ik wat maagproblemen heb.
Och, de voorbereidingen verlopen op schema dus al bij al gaat het goed.
Er moeten enkel nog kleine dingen gebeuren en soms komen er nog wat vragen zoals nu he.
Maar het zal wel goed komen!
Ik hoop dat bij u ook alles vlotjes verloopt.

Groetjes Katrien



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik17-7-2007 15:05:17

Hoi
Wij zitten ook daarmee en laten hun ook 2 uur alleen.
Ze gaan dan bij mijn schoonouders allemaal iets drinken en hpajes eten, hun opfrissen, met de woefjes gaan wandelen en dan vertrekken ze naar de zaal.
Ze houden hun wel bezig hoor!
Gene paniek!
Sophie 18.04.2008



maureen
10-5-2008
 Meld misbruik17-7-2007 15:52:34

hoi,

Wij trouwen 10 mei 2008 en hebben dit ook voorzien. Bij ons is het zo dat er vele mensen van ver moeten komen en als wij de foto's nemen is het gaan ze mee naar mijn ouders en daar komt een vriendin van mijn ma samen met de poetsvrouw helpen om wat broodjes rond te brengen en drank in te schenken.

En dan na de foto's gaan wij naar de kerk en na de kerk kunnen ze allemaal mee naar de receptie.

Onze dag indeling is iets anders;
11u30 gemeente huis
13u30 kerk
16u30 receptie
19u00 feest

groetjes en veel succes
maureen
10/05/2008



kim
25-8-2007
 Meld misbruik17-7-2007 16:23:08

Hey Katrien,
dat van die zenuwen is normaal hoor, of anders ben ik ook een bridezilla ;-)
Wij trouwen een weekje later op 25/08 om 10u stadhuis en om 11u30 de kerk. Wij gaan onmiddellijk na de kerk naar de feestzaal waar we dan rond één uur een lunch met de suite voorzien hebben. Wij eten dan zelf ook snel een hapje en vertrekken dan voor onze "fotoshoot". De suite kunnen we dan gerust daar achterlaten met een hapje en een drankje..hopelijk kunnen ze bij mooi weer wat in de tuin zitten. Van 16u tot 18u is er de receptie en om 19u avondfeest. Veronderstel dat voor hen de middag dan ook wel niet té lang zal duren zeker?
groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...