Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kousen of niet

  17-7-2007 12:04:26
Hoi bruidjes

Even een vraagje. Wie van jullie draagt kousen in de schoenen, wie niet?
Ik ben mijn schoenen al een tijdje tussendoor aan het inlopen. Ik wilde korte nylonkousen aan te doen, maar dan schuif ik precies uit mijn schoenen. Zonder kousen plak ik in mijn schoenen en blijven de zooltjes (die van voor in de schoenen liggen om het uitschuiven te voorkomen, wat niet helpt met nylonkousen) aan mijn voeten plakken. En ik denk dat ik zonder kousen gemakkelijker blaren zal lopen. Maar als ik de hele tijd uit mijn schoenen schuif is het ook maar niets.
En ik heb al een maat kleiner dan ik gewoonlijk heb.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Rebecca
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1197


Els
18-8-2007
 Meld misbruik17-7-2007 12:17:53

Hey,

Ik ga geen zichtbare nylonkousen dragen, maar van die kleintjes rond de tenen tot achter hiel. Heb last van zweetvoeten, vandaar ;-) En, in augustus gaat het goed warm worden! Misschien kan je met het juiste zooltje in je schoenen, het schuiven vermijden.

Veel succes,
E
18.08.2007



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik17-7-2007 12:24:27

Hoi,

Voor dat schuiven heb ik zo'n gelkussentje gekocht in het kruitvat. Loop ze nu in met dat kussentje erin.
Ikzelf ga wel kousen dragen, vind dat mooier voor de foto's en...meer sexy, draag ook jartellen erbij.
En idd, ze zeggen dat je minder snel blaren zou krijgen.

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik17-7-2007 12:45:06

Hey Rebecca,

Ik ga ook huidskleurige kousen aandoen. Ik denk niet dat je van de warmte veel last zal hebben, want als je dunne nylons neemt, maken die het volgens mij niet veel warmer. Je hebt ook minder kans op blaren en je jurk kan veel soepeler langs je benen glijden.
Uiteindelijk kies je waar je je het beste bij voelt. Probeer je schoenen eens met nylonkousen in te lopen (geen korte, maar lange met een plakband of jartellen) en zie dan wat jij het gemakkelijkste vindt.

Groetjes

Lies



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik17-7-2007 12:59:00

Hey,

Ik heb op mijn trouwdag geen kousen gedragen. Ik had geen last van mijn voeten en mijn jurk viel perfect. Ik was vooral tijdens het dansfeest heel blij dat ik geen kousen aanhad, want mijn benen hadden zo al warm genoeg onder mijn jurk!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik17-7-2007 14:17:15

ik ga ook geen kousen dragen, ik mag er niet aan denken dat die altijd afzakken ofzo. Nee ik draag dat niet graag dus doe ik dat ook niet

Mieke
22/09/07



Kim

 Meld misbruik17-7-2007 15:22:13

Hoi Rebecca,

Ik vind kousen heel vervelend, zeker in de zomer. Zelfs al zijn het doorzichtige, toch heb ik altijd schrik om een ladder te krijgen. Om blaren te vermijden, kan je ze inderdaad al inlopen en eventueel op de gevoelige plaatsen op je tenen uit voorzorg al een pleister plakken.

Kim



marijke
20-7-2007
 Meld misbruik17-7-2007 15:50:40

Als je geen kousen draagt, kan je tegen de blaren altijd 'compeed' kleven. Dat is eigenlijk een tweede huid, ze lossen minder snel dan gewone pleisters, en dan kan je dansen tot de vroege uurtjes zonder blaren te hebben.
succes!

Marijke
20072007



tina
5-7-2008
 Meld misbruik17-8-2007 16:52:12

hoi rebecca,

ik zie dat je intussen getrouwd bent (proficiat) maar misschien een tip voor andere bruidjes die geen kousen willen dragen: talkpoeder!
ik doe nooit kousen aan in de zomer en dan kunnen je voeten inderdaad in je schoenen plakken, maar met wat talkpoeder blijven ze de hele dag lekker droog!

groetjes, Tina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...