Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

WIJ trouwen deze week!

17-7-2007 8:24:26
Hoi mede bruidjes

Herkennen jullie dit? Zoja, hoe ga je ermee om?

Nu is de stress bij me toegeslaan en dan nog wel deze nacht... (had hiervoor nog nergens last van)

Ik viel bijna in slaap en toen werd ik wakker met het gedacht 'deze week trouwen we'! Het is onze trouw... Mijn toekomstige man heeft al 2 broers en 1 zus die getrouwd zijn en daar heb ik ook alls van meegemaakt. Ik heb het forum een jaartje actief gevolgd en verslagen gelezen e.d. Onze trouw voorbereiden was ook veel werk, maar gelukkig hebben we bijna alles samen gedaan en beslist.
Maar vannacht viel precies mijn frank (euro) dat wij het zijn die gaan trouwen, niet iemand anders. Het is alsof ik nu pas besef dat ik ga trouwen, alhoewel de feestzaal al vastligt van april 2006! Zo een raar gevoel. En lap, het was zover de stress was er en ik kon niet meer slapen! Mijn vriend die moet vandaag nog werken en hij moest eruit om 6 uur en ik wou hem niet wakker maken... Heb dus de hele tijd van alles geprobeerd om te slapen (boek lezen, GSM prutsen... tot schaapjes tellen toe!), maar niets hielp! Tot mijn vriend me plots vastnam en ik precies rustig werd en dan heb ik geslapen van half 3 tot half 5... En nu ben ik uitgeslapen! Ik die normaal altijd 8 uur slaap nodig heb en nu moet ik dus rusten van de dokter (zit met sinusit, of hoe je het ook schrijft, en heb koorts e.d.)... HAHAHA (groen lachje, want zit er serieus mee in dat ik niet kan slapen), maar moet me er wel aan houden natuurlijk als ik vrijdag tiptop in orde wil zijn!

Ik hoop alleen dat het deze nacht alleen is! Want ik wil er echt van genieten...

Dus als iemand tips heeft, ze zijn ook welkom ;)

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 229

chantal
14-7-2007
 Meld misbruik17-7-2007 8:49:01

Dag veroniek,

Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en ik ben ook vanaf dinsdag serieus beginnen stressen niet slapen, niet meer kunnen eten, kortom ik dacht dat ik zaterdag een wrak ging zijn maar geloof me de adrenaline die dag is zo groot dat je nergens last van hebt. Je bent niet moe, je hebt geen pijn en je kan de hele wereld aan.

Van de moment dat ik mijn ventje zag in zijn fantastisch mooi kostuum kon alles me gestolen worden.
Geloof me je gaat een prachtige dag tegemoet en eigenlijk achteraf gezien was de stress vooir niks nodig, maar ik weet dat dat nu makkelijk gezegd is.
Het enige dat je moet doen is genieten van elke seconde want het gaat snel, heel snel.
groetjes chantal

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik17-7-2007 9:12:34

Dag Veroniek,

wij trouwen 11 augustus en dat is dus nog iets verder af maar ik herken helemaal wat je zegt. Normaal val ik als een blok in slaap maar de laatste dagen gaat het moeilijk. De ganse tijd beeld ik me fragmenten van onze dag in. En inderdaad is bij mij ook het gevoel zo van, we zijn er al zolang mee bezig dat je altijd zo de indruk hebt dat het nog veraf is. We tellen al lang af maar nu is het ineens allemaal zo echt en zo dichtbij. Ik denk dat dit normaal is, het is en blijft toch een grote stap. Ik maak me er niet te druk in. Zoals Chantal zegt kan je op zo'n moment veel aan. Ik denk ook dat dat gewoon puur adrenaline is. Ik ga nog genieten van de laatste voorbereidingen en ik zie wel wat er komt. Veel meer kan je niet doen denk ik.

Groetjes en succes
Isabel
110807

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik17-7-2007 10:51:05

Hei Veroniek!

Jaja, nu is het niet meer lang he ;-). Wij trouwen een weekje na jullie en het valt al bij al nog mee qua stress voorlopig. We hebben nog hier en daar wat werk, dus we houden ons wel bezig.
Ik vat het ook nog niet echt dat we echt gaan trouwen, je bent er al zo lang mee bezig en het blijft gewoon vanalles regelen zonder dat de frank valt.
Maar blijkbaar komt dat nog wel :-).

Ik wens je alvast veel rust toe de komende dagen (hmmmmmmmmmmmmmmmm zen ;-) ) en een prachtige huwelijksdag!

Jessika 27/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...