Terug naar overzicht
Dag veroniek,Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en ik ben ook vanaf dinsdag serieus beginnen stressen niet slapen, niet meer kunnen eten, kortom ik dacht dat ik zaterdag een wrak ging zijn maar geloof me de adrenaline die dag is zo groot dat je nergens last van hebt. Je bent niet moe, je hebt geen pijn en je kan de hele wereld aan.Van de moment dat ik mijn ventje zag in zijn fantastisch mooi kostuum kon alles me gestolen worden.Geloof me je gaat een prachtige dag tegemoet en eigenlijk achteraf gezien was de stress vooir niks nodig, maar ik weet dat dat nu makkelijk gezegd is.Het enige dat je moet doen is genieten van elke seconde want het gaat snel, heel snel.groetjes chantal
Dag Veroniek,wij trouwen 11 augustus en dat is dus nog iets verder af maar ik herken helemaal wat je zegt. Normaal val ik als een blok in slaap maar de laatste dagen gaat het moeilijk. De ganse tijd beeld ik me fragmenten van onze dag in. En inderdaad is bij mij ook het gevoel zo van, we zijn er al zolang mee bezig dat je altijd zo de indruk hebt dat het nog veraf is. We tellen al lang af maar nu is het ineens allemaal zo echt en zo dichtbij. Ik denk dat dit normaal is, het is en blijft toch een grote stap. Ik maak me er niet te druk in. Zoals Chantal zegt kan je op zo'n moment veel aan. Ik denk ook dat dat gewoon puur adrenaline is. Ik ga nog genieten van de laatste voorbereidingen en ik zie wel wat er komt. Veel meer kan je niet doen denk ik.Groetjes en succesIsabel110807
Hei Veroniek!Jaja, nu is het niet meer lang he ;-). Wij trouwen een weekje na jullie en het valt al bij al nog mee qua stress voorlopig. We hebben nog hier en daar wat werk, dus we houden ons wel bezig. Ik vat het ook nog niet echt dat we echt gaan trouwen, je bent er al zo lang mee bezig en het blijft gewoon vanalles regelen zonder dat de frank valt. Maar blijkbaar komt dat nog wel :-).Ik wens je alvast veel rust toe de komende dagen (hmmmmmmmmmmmmmmmm zen ;-) ) en een prachtige huwelijksdag!Jessika 27/07