Terug naar overzicht
Hey,wij hadden Filip Mestdagh uit Tielt (www.filipm.be ) en daar waren we héél tevreden over. Hij maakt prachtige foto's, is aangenaam om mee te werken en zijn prijzen zijn democratisch. Echt een aanrader. Hij blijft ook de hele dag bij jullie als jullie dat willen. Geen moeite is hem te veel.We waren zo tevreden dat we hem 'cadeau' gedaan hebben voor de trouw van mijn schoonvader en ook daarover was iedereen laaiend enthousiast.Groetjes,Lieve
Beste Lien,Alvast een dikke proficiat met jullie voorgenomen huwelijk !Ik ben fotografe in bijberoep en wil jullie heel graag helpen met jullie een schitterende bruidsreportage te bezorgen.Kijk maar eens op de site www.fotomeirezonne.be en je zal zien dat er voor ieder wat wils is !Mocht je nog vragen hebben dan nodig ik jullie heel graag uit voor een vrijblijvend gesprek.Nog veel succes met de voorbereidingen !GroetjesNathalie M.0474 97 29 66
Hallo Lien,Wij trouwen met Bart en Bernard (www.trouwfotograaf.be ). Ze hebben originele, leuke foto's wij waren er onmiddellijk weg van. Ze bieden verschillende formules aan en wij hebben daar een afwijking opgevraagd en dat was geen enkel probleem. En wat goed is bij hen dat ze met 2 volwaardige fotografen komen!! (je hebt er daar 2 voor de prijs van 1)GrtsAnja
Beste Lien,Neem eens een kijkje op www.artxpo.be Originele reportages opgebouwd naar wens van- en in dialoog met het bruidspaar...Neem gerust contact als de stijl van mijn foto's je aanspreekt.Veel geluk met de voorbereiding van je huwelijk.Wouter(Ik ben van Oost-Vlaanderen, maar maak regelmatig reportages in jullie provincie)info@artxpo.be