Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige vragen

  16-7-2007 20:36:27
Hallo,
Ik ga binnenkort een vriendin vragen of ze mijn getuige wil zijn, maar wil dat graag op een originele manier doen. Heeft iemand tips?
Groetjes
Sofie

Sofie
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 854


Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik17-7-2007 7:34:54

Hey Sofie,

Wij hebben dit gedaan door mijn getuige en zijn partner op een bbq uit te nodigen.
Tijdens het aperitief heb ik het hem gevraagd en hoewel het mijn beste vriend is was ik toch heel nerveus, wel grappig. Maar het werd een gezellige avond.

Groetjes,
Véronique



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik17-7-2007 11:37:30

Mijn vriend heeft zijn zus gevraagd als getuige. Hij had toen gebak meegenomen en daarop met chocolade laten schrijven: wil je mijn getuige zijn. Dat was wel leuk.

Ik wilde het eigenlijk ook origineel doen, maar ik zat er zo vol mee, dat ik mijn broertje gevraagd heb tijdens een wandeling. Hij was overigens ontzettend vereerd en had het helemaal niet verwacht. Dat was heel bijzonder!



Natacha B

 Meld misbruik17-7-2007 16:22:05

Wij hebben een balpen gekocht met hun naam op (niet laten maken, maar zo'n balpennen die je in Expo, Ava ... vindt). Toevallig haden ze beide namen juist geschreven. We hebben een oorkonde gemaakt om het hen te vragen en dat in een paarse envelop met zilveren letters gedaan (zelfde kleur stylo). De stylo hebben we dan in een doorzichtige folie verpakt. We hadden ook een fles schuimwijn 'Bellamour' mee.
Da's een manier om het niet al te gewoontjes te vragen en toch niet té duur te maken ;) Maar je moet geluk hebben met de namen van de getuigen natuurlijk ...

Waarom een balpen? Om hun handtekening te zetten in het stadhuis de dag zelf natuurlijk, maar die uitleg was wsl overbodig ;)

De oorkonde had ik achteraf lever vervangen door een leuk gedicht (iemand heeft er hier eens eentje gepost,maar vraag me niet meer wie), maar ik had maar een dag of twee de tijd om iets ineen te flansen. Ik werd nl donderdag 17/05 ten huwelijk gevraagd op weekendje weg en op 20/05 was iedereen (incl getuigen) toevallig in één huis en dat was het perfecte moment om ze te vertellen overde verloving en de getuigen meteen ook te vragen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...