Terug naar overzicht
Hoi Kim, Wij gaan ook een bus gebruiken van The London Ceremony Bus. Tot nu toe loopt alles vlot en is alles dik in orde. Wat de dag zelf betreft weten we nog niet natuurlijk maar tot nu toe ben ik er in ieder geval gerust in. Voor onze datum zijn al hun bussen verhuurd dus ik denk wel dat het een gekende organisatie is waar men kan op rekenen. Zeker eens langs gaan of neem alvast eens een kijkje op hun site zeker de moeite waard. Groetjes en succes met de voorbereidingen.
Wij trouwen op 1 september en hebben onze bus ook gehuurd bij Londen Ceremony. Bussen zijn echt mooi verzorgd en tot nu toe is alle communicatie heel vlot verlopen.Ik heb er zelf het volste vertrouwen in dat het die dag met hen even vlot gaat gaan.Hele vriendelijke mensen trouwens.Veel succesNathalienog 47 dagen!!
wij hebbenh onze bus daar ook besteld en voor ons die beige londense taxi.heel vriendelijk en ze hebben de mooist gerenoveerde bussen (zijn bij verschillende gaan zien )meer kan ik niet zeggen daar ik nog moet trouwen .groetjes jessy22/09/2007
Hoi allemaal, ik heb een mailtje gestuurd naar de London Ceremony Bus voor de prijs van het busje Austin, maar krijg nog steeds geen reactie. Kunnen jullie mij zeggen wat jullie voor een bepaald busje betalen en voor hoeveel uur?Heel erg bedankt.22/08/08
wij hebben die bristol (beige /rode) maar ik weet de prijs niet van buiten en al onze offertes liggen niet hier maar bij men schoonouders.maar ik dacht voor 4 uur rond de 700 euro maar kan mis zijn hoor
Hey,Wij betalen voor de londen dubbeldekker open topper (de grootste) 840euro voor 4u en bij elk extra half uur is het 30 euro.GroetjesNathalie01/09/07
Hey,Heb ondertussen al bij een aantal bedrijven de prijs opgevraagd en ik denk dat het ongeveer overal gelijk is. Bedankt voor jullie reacties.Groetjes,Kim20/08/08