Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen gehad

15-7-2007 19:19:18
Hoi allen

Gisteren mijn vrijgezellen gehad!

Man, het ongeluk van vrijdag de dertiende sloeg toe! De nacht van vrijdag op zaterdag werd ik wakker van pijn en zweet! Had 38°C, koorts dus! Medicijnen genomen en een volledige dag in bed gebleven...

Om 19.40 ging de bel en kwamen ze ons halen. We mochten niet weten waar we heen gingen, ze hadden een droping gepland en wij moesten de weg terug vinden... Ik héél zwakjes mee (al hoestend, met hoofd- en keelpijn), maar ik wou het niet missen!
Het begon al goed, we waren vergeten afslaan en hebben 2km teveel gewandeld en wat was het dorstig weer en ze hadden de drank vergeten...

De eerste tussenstop was er, veel later dan gepland, want we waren verkeerd gelopen! Drank... Toen vertrokken we weer, maar ik was kapot! Ik kon niet meer, ze hebben me om 23.00 naar huis moeten voeren... Pyjamatje aan, koorts genomen en als gevolg alles is verergerd! (39°C)

Heb nogal wat traantjes gelaten, dat ik juist nu ziek moet zijn! Ben zolang niet ziek geweest en nu... Wat ben ik kwaad op mezelf en alles! Ik kan alle dagen van het jaar ziek worden, maar toch niet op je vrijgezellenavond en de week voor je trouw! Zit een beetje in de put...

Morgen naar de dokter dat hij me maar een paardemiddel voorschrijft dat ik tegen vrijdag tiptop in orde ben!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 221

kyra
5-7-2008
 Meld misbruik15-7-2007 19:47:05

Hey Veroniek,
Ocharme toch, echt niet leuk dat je niet optimaal van je vrijgezellen hebt kunnen genieten.
Rust nu maar goed dat je volledig genezen bent om dubbel zo hard van je trouwdag te genieten.

groetjes en veel beterschap
Kyra

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik15-7-2007 23:17:52

Hey Veronique,

wat een tegenslag!
Och, het zou nog veel erger zijn als je op je huwelijk zo ziek zou zijn hé.
Ik hoop dat je daartegen genezen bent.
Veel beterschap!

Groetjes Katrien
18/8/07

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik16-7-2007 7:49:31

Hey Veroniek,

Ik vind het ook hele jammer voor jou, maar misschien moet je het in theatertermen bekijken: een slechte generale, is een goeie première... :-) Je huwelijksdag wordt vast fantastisch! Veel succes ermee!

Groetjes,
Véronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...