Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis: locatie november

  15-7-2007 17:19:54
Hallo,
wij trouwen op 27 oktober en we zijn nog op zoek naar een geschikte locatie voor onze huwelijksreis. Liefst geen city-trip, wel romantische omgeving. We hebben slechts een weekje verlof ... .
Alvast bedankt voor de tips.
Katleen
27/10/2007

katleen
27-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 458


Lies
27-10-2007
 Meld misbruik16-7-2007 9:16:10

Dag Katleen,

Wij trouwen ook op 27/10 en hebben ook maar een dikke week verlof daarna. Wij gaan een trip maken naar Portugal. We landen op Lissabon maar gaan dan van daaruit een romantische rondreis maken. Mijn vriend is het allemaal praktisch aan het organiseren, dus ik weet er zelf niet veel meer van.
Misschien is dit ook iets voor jullie?
Wij gaan dan ook ergens in maart - april (afhankelijk van hoe vlot het gaat met de baby-plannen) nog een grotere reis maken.

Groetjes

Lies



katleen
27-10-2007
 Meld misbruik16-7-2007 18:55:31

Beste Lies,
wat leuk dat jullie op dezelfde dag trouwen!! Waar trouwen jullie? Wij zijn van Ranst (Antwerpen).
Portugal is wel een leuk idee ... .

Nog veel plezier met jullie voorbereidingen.
Groetjes,
katleen



Lien
21-7-2007
 Meld misbruik17-7-2007 9:03:05

Hai,

Wij zijn vorig jaar in november naar Marokko gegaan. Fantastisch! Warm genoeg om rond te lopn in een t-shirtje, maar niet te heet. Niet te ver vliegen, dus de moeite om voor een week te gaan. Ik weet niet wat voor vakantie je wil, maar je kan er trekken in de natuur (prachtige gebergten), maar evengoed aan een strand gaan liggen of steden bezoeken (beetje 1001-nacht sfeer op sommige plaatsen).

Veel plezier met kiezen!



Annelies
25-8-2007
 Meld misbruik17-7-2007 18:53:00

Hallo,

Wij vertrekken vier weekjes na onze trouwdag op huwelijksreis naar Egypte! Daar kun je je super laten verwennen als pasgehuwd koppeltje (de meeste hotels hebben hele leuke honeymoonvoorwaarden) en het is er dan nog altijd mooi weer! Egypte vind ik dus wel een aanrader!

Veel groetjes,

Annelies
25/08/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums