Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballonnen

14-7-2007 22:16:39
hallo,
wij zijn van plan om een rozenboog volledig met ballonnen te bedekken om juist voor een deuringang te zetten. Nu zijn wij op zoek naar ballonnen in roze en wit. Weet iemand waar je die goedoop zou kunnen bestellen. Alvast bedankt

vanessa
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 219

lien
23-2-2007
 Meld misbruik14-7-2007 22:48:12

Hallo,

Kijk misschien eens in de AVA, ik denk dat je daar zeker witte en roze ballonnen zult vinden!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik15-7-2007 13:42:00

Hey Vanessa,

Bij de Fun hebben ze ook een heel assortiment van deze balonnen!

Groetjes,
Cathy

vanessa
21-9-2007
 Meld misbruik18-7-2007 9:19:47

hey,
zo een boog kan snel oplopen van prijs als je dat laat maken hoor.
wij hebben daar ook voor gekeken voor bij de inkom van de zaal te zetten. maar koste snel 180 euro.dus hebben wij voor een andere oplossing gekeken. wij gaan twee staanders zetten met ballonnen. aan beide zijden van de deur.is ook zeer mooi en stukken goedkoper.dat kost ons slecht 12.50 per stuk
groetjes vanessa.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...