Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

strapless kleed

14-7-2007 12:30:03
hoi
ik heb een strapless kleed gekocht,die sluit op mijn rug met een rits,nu ben ik aan het denken of het niet beter is van daar een soort lint in te steken dat het wat meer kan aangespannen worden,wat denken jullie???
groetjes
vanessa
21.09.2007

vanessa
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 338

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik14-7-2007 12:35:49

Hey Vanessa,

je kan er altijd spaghettibandjes aan laten zetten of zo, maar ik denk niet dat het nodig is.
Ik heb ook een strapless kleed en als je een goede bh hebt, dan zakt het heus niet af.
Ok, het is even wennen, maar laat het goed aanpassen en doe er een goede bh onder zonder bandjes en geen probleem!

Groetjes Katrien

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik14-7-2007 14:42:32

Hey,

Ik denk niet dat dat nodig is.
Die kleedjes zijn daar meestal wel op voorzien om een hele dag op zijn plaats te blijven zitten.

Ik had ook een strapless jurk met een rits en heb geen seconde het gevoel gehad dat mijn kleed zou afzakken of niet goed zat.

Groetjes, Sissi
(49 dagen getrouwd)

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik14-7-2007 15:01:48

hey,

ik had ook een strapless jurk en in mijn jurk was er een soort van elastiek voorzien en nog 2 kleine lusjes om rond de bh te doen. Dit was in elke jurk die ik gepast heb.
Ook ik heb nooit het gevoel gehad dat mijn kleed zou afzakken.

Groetjes wendy
22 dagen getrouwd

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik14-7-2007 15:25:44

Hoi,
Ik heb ook een bustiertop met een rits aan de zijkant en dit zit echt heel goed vast... ik heb mijn armen es omhaag gedaan, wat staan springen,... en het zakte niet af:-)... maar zoals hieronder staat, is het volgens mij ook echt een kwestie van wennen.
Groetjes
Caroline

debbie

Meld misbruik15-7-2007 10:02:26

hoi,
ik heb ook en strapless jurk en ik heb ook schrik dat men bh gaat afzakken.
mij hadden ze in de winkel waar ik men kleed gekocht heb de tip gegeven.
om op de dag zelf als je bustier en bh aanhebt, om je bh met enkele kleine steekjes aan de voering van je bustier vast te maken. dit ga ik toch doen! je weet maar nooit!
groetjes debbie 10-08-07

Wendy

Meld misbruik16-7-2007 12:38:44

Ik had een kleed waarvan je de bandjes aan of af kon doen; de bandjes zelf gaven echt geen steun, het deed er niet toe of je ze aandeed, ik heb het gedaan omdat strapless niet zo bij mij paste en ik het kleed mooier vond met de bandjes maar heb nooit het gevoel gehad dat het kleed ging afzakken of nog erger dat mijn bandjes gingen knappen van het gewicht... want die droegen het kleed helemaal niet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...