Terug naar overzicht
Hey Vanessa,je kan er altijd spaghettibandjes aan laten zetten of zo, maar ik denk niet dat het nodig is.Ik heb ook een strapless kleed en als je een goede bh hebt, dan zakt het heus niet af.Ok, het is even wennen, maar laat het goed aanpassen en doe er een goede bh onder zonder bandjes en geen probleem!Groetjes Katrien
Hey,Ik denk niet dat dat nodig is.Die kleedjes zijn daar meestal wel op voorzien om een hele dag op zijn plaats te blijven zitten.Ik had ook een strapless jurk met een rits en heb geen seconde het gevoel gehad dat mijn kleed zou afzakken of niet goed zat.Groetjes, Sissi(49 dagen getrouwd)
hey,ik had ook een strapless jurk en in mijn jurk was er een soort van elastiek voorzien en nog 2 kleine lusjes om rond de bh te doen. Dit was in elke jurk die ik gepast heb.Ook ik heb nooit het gevoel gehad dat mijn kleed zou afzakken. Groetjes wendy22 dagen getrouwd
Hoi,Ik heb ook een bustiertop met een rits aan de zijkant en dit zit echt heel goed vast... ik heb mijn armen es omhaag gedaan, wat staan springen,... en het zakte niet af:-)... maar zoals hieronder staat, is het volgens mij ook echt een kwestie van wennen.GroetjesCaroline
hoi,ik heb ook en strapless jurk en ik heb ook schrik dat men bh gaat afzakken.mij hadden ze in de winkel waar ik men kleed gekocht heb de tip gegeven.om op de dag zelf als je bustier en bh aanhebt, om je bh met enkele kleine steekjes aan de voering van je bustier vast te maken. dit ga ik toch doen! je weet maar nooit!groetjes debbie 10-08-07
Ik had een kleed waarvan je de bandjes aan of af kon doen; de bandjes zelf gaven echt geen steun, het deed er niet toe of je ze aandeed, ik heb het gedaan omdat strapless niet zo bij mij paste en ik het kleed mooier vond met de bandjes maar heb nooit het gevoel gehad dat het kleed ging afzakken of nog erger dat mijn bandjes gingen knappen van het gewicht... want die droegen het kleed helemaal niet