Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

13-7-2007 18:53:30
Hallokes,

Wat geven jullie allemaal als bedankjes?

Groetjes Petra
29/09/2007

Petra
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 219

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 20:33:43

Hallo,
Wij geven zakjes snoep met een fotootje van ons eraan en een bedankingstekstje...
Naar de mensen die niet gekomen zijn en toch iets gegeven hebben, sturen we een foto op.
Groetjes
Caroline

Brenda

Meld misbruik13-7-2007 21:28:25

Halo

Wij geven aan de mensen op het avondfeest een foto en aan de mensen van de receptie sturen we de foto op.Aan de kindjes aan de kerk geven we een potlood met een varkentje en snoepjes.

Petra hoe ver sta jij let de voor bereidingen.We trouwen namelijk op de zelfde dag.En was eens benieuwd of ik al even ver zat of dat ik messchien dingen vergeten ben;

Groetjes Brenda

Veerle

Meld misbruik13-7-2007 21:57:33

Dag Petra,

wij hebben heel lang getwijfeld en vanalles en nog wat overlopen en uiteindelijk besloten van geen bedankjes op de feest zelf te geven. Dat is een kost en bovendien een zorg minder voor ons. e gaan wel een mooie bedank-foto van onze dag zelf nadien naar de mensen opsturen. en aan onze getuigen en ouders geven we ook iets. Bij ons gastenboek zetten we een schaal met bruidssuiker. ¨Maar een "extra" bedankje per koppel of persoon geven we dus niet.

Groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 22:53:33

Hallo Brenda,

Met de voorbereidingen sta ik redelijk ver denkik...:-)Alleen nog de details, zoals de alfabetische lijst die ik moet later maken en de bedankjes, naar de pastoor moet ik nog eens gaan, ik hoop dat ik nog niets over het hoofd heb gezien. En jij?

Groetjes Petra
29/09/2007

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik14-7-2007 10:28:59

wij geven een bewerkte foto en een mini flesje van www.miniatuurtje.nl .

groetjes
jessy
22/09/2007

Marianne

Meld misbruik15-7-2007 22:14:06

Ik heb bij Spark of Honour kleine blikjes besteld met snoephartjes in. Daarrond komt een sticker met onze namen, bedankt en een foto.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...