Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

08/09/07

  13-7-2007 15:19:24
Ben eens benieuwd wie er nog trouwt op 8 september... Nog veel te regelen?

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 725


Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 15:53:34

Dag naamgenoot,
Ik trouw ook op 8 september en denk niet dat er nog veel te regelen valt.
De tekst van misboekjes zijn af en die moeten alleen nog gedrukt worden.
Ik wacht het aantal mensen af die antwoorden of ze komen of niet zodat ik het aantal kan doorgeven.
Voor de rest nog kleine zaakjes zoald de versiering ed maar das voor de dag voor het huwelijk.

Groetjes Mieke



Edith
8-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 15:57:20

hoi,
ik trouw ook op 8 september, enkel nog trouwvervoer voor ons zoeken, laatste puntjes op de i zetten, ondertrouw gaan, menu bevestigen, en bloemen voor in de kerk kiezen (week ervoor), en jij?



Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 15:58:31

Hoi Mieke, Hier nog een gelukkig bruidje op 08/09. Voorbije dagen was ik nogal nerveus omdat ik het idee had nog bergen te moeten verzetten. Maar nu we alles eens netjes op een rijtje hebben gezet en mede dankzij de antwoorden van sommigen onder jullie op mijn gepost bericht op dit forum heb ik mijn kalmte weer teruggevonden :-))) We hebben nog allemaal kleinere dingen te doen zoals
- afspraak bij fotograaf om het laatste te bespreken
- kleding ophalen
- ringen ophalen
- huwelijkskaars gaan kiezen
- bruidsboeket kiezen
- laatste dingen in de zaal gaan bespreken
- bedankjes kiezen
- misboekjes afprinten en inbinden
- nog een bezoekje aan de kerk
- en nog wel wat kleinere dingen waar ik nu niet zo direct aan denk.
En bij jullie alles ook bijna in orde? Nog veel plezier en hopelijk geniet je er ook zo van. Groetjes



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 16:43:08

Wij trouwen ook de 8ste.

Niet veel meer te regelen voor ons. Het is nu nog 8 weken afwachten. Maar voor je het weet is het er! We hebben er echt super veel zin in!!



Nele
8-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 17:52:41

hey
ik trouw ook op 8 sept. Het meeste is geregeld. Het gaat wel niet in een zaal door dus moeten we zelf nog voor versiering zorgen zoals ballonnen en bloemen. Kaarsen hebben we al. Verder is alles bijna in orde; juist nog wat kleine dingen: eens contact opnemen en de planning overlopen met de fotograaf, ons vervoer (limo), restaurant, traiteur en bakker. Onze ringen liggen al bij ons. Mn kleedje moet ik op 11 augustus nog eens gaan passen en dan mag ik het hopelijk meenemen. De ceremonie (met UVV) gaan we ook nog eens doornemen met de moreel consulente, maar verder gaat zij het grootste deel doen. De uitnodigingskaartjes zijn sinds vandaag de deur uit. En dat zal het ongeveer zijn en nu is het wachten op reacties hé.
We beginnen er echt al naar uit te kijken :) het wordt wel spannend hé... nog 57 dagen...



katrien
8-9-2007
 Meld misbruik14-7-2007 0:40:54

he mieke,
we zijn al met vele die op die dag trouwen he. laten we allemaal al maar beginnen duimen op goed weer die dag!!!!!
onze voorbereidingen gaan ook goed nog enkel de kleine dingen en de dingen die je pas op laatste kan doen he(vervelend vind ik dat, maar kom).
groetjes katrien



Nathalie
8-9-2007
 Meld misbruik16-7-2007 15:50:04

Hoi,

we trouwen ook op 8 september en dat komt nu toch al wel dichterbij! er moeten nog wel wat details geregeld worden, maar het zal wel lukken. ik hoop vooral dat het zonneke schijnt die dag!



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik9-8-2007 9:13:05

Hier nog eentje voor 08/09/07.

De zenuwen spelen me parten, mijn vriend wordt er horendol van.
Het meeste is eigenlijk al wel gedaan, maar er zijn nog veel details af te werken.
Veel te veel ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...