Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VERRE HUWELIJKSREIS: Waar ? Budget ? Aanraders ?

  13-7-2007 14:33:46
Hello hello

Ik had graag even willen weten waar jullie allemaal op huwelijksreis vetrekken of gegaan zijn. Ik had eventueel gedacht aan de volgende bestemmingen:
- Tanzania + zanzibar
- Kenia
- Sri Lanka + Malediven
- Vietnam (is persoonlijk mijn favoriet, maar voor op huwelijksreis te gaan weet ik niet zo, iemand daar al geweest?)
- ...

Alvast bedankt voor jullie mening bruidjes and good luck!

L

Laetitia
1-12-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 567


Karen
8-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 14:45:24

Hallo,

Wij trouwen op 08/09 en vertrekken een maand later op huwelijksreis naar Viëtnam en Cambodja. We doen daar een rondreis van een dikke 2 weken en dan een week strandverlenging. Wij weten van vrienden van ons die pas naar Viëtnam zijn geweest dat het land werkelijk prachtig is met enkele zeer romantische plaatsen zoals Halong Bay, waar we een 2-daagse cruise zullen doen. Viëtnam is nog ongerept en zeker niet platgelopen door toeristen, dat sprak ons vooral aan. Hopelijk ben je er iets mee!

Groetjes,

Karen



Laetitia
1-12-2007
 Meld misbruik13-7-2007 14:49:10

Hello Karen,

Alvast bedankt voor de tip ! Ok, nu nog mijn aanstaande misschien overtuigen. Mission impossible number 2. Mag ik gewoon vragen met welk organisatie je vertrekt en rond welk budget we eventueel zouden kunnen liggen?

Thanks thanks thanks!

Veel succes met je trouw, september is een prachtmaand!

Gr,

L



Mieke
13-10-2007
 Meld misbruik13-7-2007 14:50:22

hoi,
Ik ben vorig jaar naar Cambodia geweest en ga dit jaar op huwelijksreis naar Peru. Ik zie niet in waarom je niet naar Vietnam kan als huwelijksreis. Een collega van mij heeft dit vorig jaar gedaan en was er zeer enthousiast over.



Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik13-7-2007 14:54:17

Dag Laetitia,

Pas op in verband met het regenseizoen. Kies je bestemming ook zeker in functie van het weer.

Wijzelf zijn vier weken naar Cuba geweest. We zijn drie weken rond getrokken (zonder groep), enkel met zijn twee. Is heel goed te doen als je een beetje Spaans spreekt. Die rondreis heeft ons 1400 euro gekost. Daarna hebben we nog een weekje all in geboekt. Het was een reis om nooit te vergeten.

Ingrid



Kristel

 Meld misbruik13-7-2007 14:59:24

Hoi Leatitia,

Wij zijn op huwelijksreis naar Namibie geweest, een rondreis van 3 weken.
Was prachtig, echt een aanrader!
De natuur is er echt nog ongerept en helemaal niet toeristisch.
't Is wel niet te vergelijken met Tanzanie en Kenia. 't Is er heel wat droger dus geen bush safari's maar er zijn wel heel wat beesten te zien. De natuur is er prachtig, elke kilometer die je daar af legt is adembenemend.
En wat is er romantischer dan een ballonvaart gevolgd door een champagne ontbijt in de woestijn? :-)

Groetjes
Kristel



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik13-7-2007 15:05:02

Hallo,

Ik werk in een reisbureau en trouw zelf volgend jaar in spetember. We dachten eerst oktober te doen maar willen graag naar Kenia op huwelijksreis en dan is oktober ginds regenseizen. Je moet dus inderdaad oppassen dat je daarin de juiste bestemming kiest. Wanneer je reist in het regenseizoen regent het niet aldoor maar de warmte is wel vochtig en daardoor vaak onaangenaam.
Vraag in je reisbureau eens naar de brochure van Travelworld Wide voor Afrika. Reken kwa budget op ongeveer 2500 à 3000 euro pp voor héél degelijke accomodatie op een 10-daagse begeleide reis met een paar nachtjes strand op het einde.
Succes ermee!
Katleen



annemie
4-8-2007
 Meld misbruik13-7-2007 15:10:31

Hey
wij gaan in augustus 2 weken naar Tanzania en Zanzibar, niet goedkoop, maar al lang een droom. Ik schat dat we in totaal met entingen, reispas, drankjes enzo bijna 8000 euro betalen. Ons huwelijksfeest zelf is goedkoper ;)



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 17:57:58

Hallo,

Wij gaan in oktober naar Mexico, naar het schijnt een echte aanrader! Het is ook niet echt goedkoop, maarja dat pakken we er maar eens bij:-) Moet nog wel enkele inentingen krijgen.

Groetjes Petra



Liv
15-9-2007
 Meld misbruik14-7-2007 13:05:32

wij trouwen op 15/09 en vertrekken de avond nadien naar Australië.
Ik kijk er echt naar uit, enkel niet naar de vliegreis zelf (22uur).



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik16-7-2007 9:42:04

ela

wij vertrekken op 26/9 naar Kenia. eerst 9 dagen safari en dan 9 dagen relaxen in hotel. we komen op 4600 euro voor ons 2. Valt echt heel goed mee van prijs vinden we, uiteindelijk toch 18dagen weg he.
we hebben wel comfort class genomen op de vlieger aangezien het toch 9u vliegen is, dat was 100 euro extra per persoon.

groetjes
Mieke
22/09/07



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik16-7-2007 14:48:18

ik heb al veel goeds gehoord van best tours. vrienden van ons zijn met best tours naar thailand geweest (en iemand van op het werk en een tante van mijn vriend en nog een ander bevriend koppel) . wij zijn dus aan het kijken om met best tours naar vietnam en cambodja te gaan (niet naar thailand, te toeristisch). hier kan je zelf kiezen of je de uitstappen meedoet of ze zelf doet of ... (je bent dus niet heel de tijd met dezelfde groep op reis) en de hotels zijn overal heel goed.

Elke
13/10/07



Karen
8-9-2007
 Meld misbruik20-7-2007 8:47:33

Dag Laetitia,

Wij gaan met Thomas Cook, uit de discover brochure. Wij vonden dit na vergelijking met andere touroperators het beste aanbod voor de beste prijs. Alles samen komen we aan de prijs van 5.000 euro voor 3 weken(alle rondreizen inbegrepen en 1 week strandverlenging, wel geen eten inbegrepen). Hopelijk ben je er iets mee en veel succes met het overtuigen van je wederhelft :-)

Groetjes,

Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums