Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking ouders /getuige

  13-7-2007 9:01:19
Hallo,
we zijn 2 weken van ons huwelijk en ik heb eigenlijk nog niet gedacht aan bedanking ouders en getuigen. De getuigen zou ik eventueel achteraf eens vragen om te komen eten.
Geven jullie allemaal iets aan jullie ouders op de avond zelf? Zo ja, wat? Doen jullie het achteraf of doen jullie gewoon iets?
groetjes,
Marjolein
28/07/07

marjolein
10-11-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1594


Veroniek

 Meld misbruik13-7-2007 10:12:53

Hoi Marjolein

Wij geven aan onze ouders een kader met een trouwfoto van ons in.

We geven de kader op voorhand aan de fotograaf. Zij gaat met ons op reportage en dan 's avonds gaat ze naar huis, kiest ze zelf een mooie foto uit en steekt die in het kader dat we haar gegeven hebben. Ze pakt het ook in en 's avonds komt ze ons dit geven tijdens het avondfeest en dan kunnen we het afgeven aan onze ouders.
Het zal wel niet zijn tijdens onze speech voor het avondeten, want dan vertrekt ze nog maar... (ze trekt foto's tot het binnekomen van de zaal)

Aan onze getuigen geven we ook iets, maar héél klein... Een fles van hun favoriete drank, denk ik!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Sophie
9-8-2008
 Meld misbruik13-7-2007 10:54:44

Dag Marjolein,
Ik ben zelf pas naar een huwelijksfeest geweest en dit koppel had een album met 10 foto's gegeven aan de ouders op de avond zelf.
De fotograaf had de 10 beste foto's gekozen en er dan voor gezorgd dat de albums ter plaatse waren nog op de avond zelf. Voor de getuige kan je dit eventueel ook doen, tenzij je zeker weet dat zij daar niet zoveel zijn.

Groetjes, Sophie



Edith
8-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 13:15:14

hoi,
wij gaan onze ouders tijdens de huwelijkmis met een bos bloemen verrassen, en naderhand krijgen ze nog een mooie trouwfoto van ons. voor de getuigen hebben we niet echt niets voorzien. maar we geven wel alle gasten een klein flesje parfum als bedankje.



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik13-7-2007 13:55:46

Hoi,

In de kerk krijgen zowel onze ouders als getuigen een klein kaarsje dat samen met onze huwlijkskaars wordt aangestoken.
Op het feest krijgen onze moeders een bos bloemen (aangepast aan mijn boeket) en de vaders een bongobon voor een gastronomisch diner. De getuigen krijgen op het feest een bongobon voor een champagneontbijt.

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...