Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor componisten. We gaan aan de ingang een bord zetten met verschillende kaartjes erop. Daarop staat de voornaam van de genodigde en een componist. Wanneer de mensen dan aan tafel moeten, gaan we dat laten afroepen met de naam van de componist en ondertussen een stuk van die componist laten spelen. Voor onze tafel hebben we dan twee stukken van die componist. Op het laatste stuk komen wij dan binnen.Wij hebben mekaar leren kennen op een concert waar we beiden meezongen. Vandaar dit thema.
Ik denk eventueel aan het thema film... Iedereen die binnenkomt krijgt dan een fictief filmticket met de naam van één van onze favoriete films... Bij het afroepen dan eventueel een stukje filmmuziek erbij... Is nog maar een concept... Kan nog compleet veranderen hoor. Hebben dan ook nog wel even tijd...
wij zijn daar ook nog niet echt uit maar enkele leuke ideetjes heb ik al wel. bv. foto's van jou en hem toen jullie klein waren en daar een puzzel van laten maken en al de mensen (fam. vrienden) van jou kant krijgen een puzzelstukje van jou en de andere van je aanstaande de puzzel kan gemaakt worden met de mensen van hun tafel (volledige foto op tafel leggen als hulpstuk). of de bekende "liefde is ...." kaartjes copieren en aan elke tafel een ander prentje geven.het zijn maar wat ideetjes he groetjes katrien
Mijn dochter heeft van de site badeendjes.nl verschillende foto's afgeprint en geplastificieerd. Race-eend, engel-eend, moto-eend....Deze gaan we per tafel in een bloempotje steken.Bij het binnenkomen krijgen ze de naam van hun eend meegedeeld en zo weet iedereen direct zijn tafel.(Hun uitnodigingen waren ook wel in die zin opgemaakt hoor.)Dat waren een foto van hun waarop hij met een vislijntje stond en zij languit eronder met als tekst:Ik heb er .....tje gevangen!(op die ....was dan een badeendje afgebeeld)Iedereen vond het super !!!
PS Zij trouwen ook op 28/6. Succes voor jullie ook al bij deze.
Dag iedereen , bedankt voor de toffe reacties. Nu kan ik terug aan de slag. Tof.Jullie zijn top! Groetjes
Wij werken ook met kinderfoto's en geven daar een tip bijbv Pippi Langkous bij een foto van mij met twee blonde staartjes
Wij gebruiken dansen zoals plopdans, macarena, vogeltjesdans, ...Bij het binnenkomen krijgen de mensen een bijv. "liefde is ... samen de plopsdans dansen" kaartje, bij naamafroeping wordt het lied afgespeeld en in de loop van de avond moeten ze hun dans voortonen aan de anderen.Wie weet wel een idee voor jullie??laat je weten wat jullie nemen?Groetjes,Sandra
Wel we hebben leuke tips gekregen. Bedankt allemaal.We gaan een grote foto van ons beide laten afdrukken. we maken daar zelf een puzzel van en geven de mensen bij aankomst een stuk ervan. Op dat stuk zal hun letter van de tafel opgeschreven worden. In de loop van de avond kunnen ze de puzzel voor ons maken. Zoiets zal hzt worden.