Terug naar overzicht
Ik heb toch niks moeten betalen. Wel moet je blijkbaar op voorhand een afspraak maken. Ik wist dit niet en ben zo binnengestapt, er was gelukkig toen niemand en ik mocht direct mijn top 3 passen :).Geniet ervan !Inge14/06/2008
Thx Inge!En welke ontwerper was jouw top 3???Ideetjes opdoen hé.Ik verzamel nu al foto's van jurken op mijn pc :)En wij trouwen een weekje vroeger 7-6-2008 :)Heb jij je jurk dan al???Sewes denk ik nog dat ik er te laat aan begin...
Mijn moeder en schoonmoeder vonden het ook nog véél te vroeg maar ik zat echt te springen dus we 'gingen gewoon eens kijken' bij Moderna in Schepdaal. Alle drie de jurken die ik eruit koos waren van Linea Rafaelli..Ja, er was er toch één die eruit sprong en toen zeiden ze van de winkel dat ze ook al een jurk verkocht hadden voor een bruidje van mei en van oktober, en dan dacht ik waarom nog wachten.. Je kan altijd wachten tot ik geloof december als de nieuwe collectie van 2008 binnenkomt (de mijne wordt hernomen in die van 2008 trouwens), maar da's dan misschien nipt als ze moeten bestellen? Ik moet in ieder geval midden maart eerste keer gaan passen. PS. Nog een tip, neem een fotoapparaat mee. Je mag geen foto's maken voor je hebt gekocht maar ik heb dus gekocht en nu kan ik zowat elke dag naar mezelf op foto kijken.Maar je hebt dus nog ruimschoots tijd hoor. Enfin, laat het weten als je gekozen hebt?ingstje@advalvas.be
hallo,pasgeld moet je niet betalen hoor,je mag de jurken gratis passen,ook al neem je er uiteindelijk geen.wel een afspraak makengroetjes ilse
hey leen,eindelijk een bruidje dat ook 7 juni 2008 trouwt, dacht al dat ik de enige was ;)Ik ga begin november beginnen met jurken passen, dan komt nieuwe collectie binnen naar 't schijnt. Ik zou nu ook al we willen, maar ben me toch al aan het inhouden om te wachten (anders duurt het ook zo lang voor je de jurk nog eens kan aandoen he) En november is nog tijd genoeg, ook al moeten ze de jurk bestellen enz.groetjes,valerie
Hey,Je moet geen pasgeld betalen hoor, wel inderdaad best een afspraak maken.Ik had vorig jaar hetzelfde voor bij Moderna als Inge. Ik wou even kijken (had geen afspraak)en heb daar 6 jurken gepast (niet van Linea) en ik heb daar ook direct gekocht. Supervriendelijke mensen. Het was toen begin juni 2006 en we trouwden mei 2007.Mijn kleed was toevallig al van de nieuwe collectie (een Pronovias) maar de meeste kleedjes komen pas binnen in september-november. Dan ben je nog ruim op tijd hoor.Mijn kleed was in november veel te groot doordat ik afgevallen was en dan hebben ze gewoon een nieuw besteld en dat was er al in maart.Maar niemand houdt je tegen om nu al te gaan kijken hé.Nadat ik die eerste keer dat ik ging passen direct gekocht heb ben ik toch nog in verschillende winkels heel veel verschillende stijlen gaan passen om zeker te zijn van mijn keuze en nergens heb ik pasgeld moeten betalen.Veel succes met de zoektocht en vooral: geniet ervan!!!Groetjes, Sissi(46 dagen getrouwd)
Ik denk dat je de eerste zou zijn die geld zou geven om een jurk te passen. Ik ben naar verschijdene winkels geweest. Ik zou anders al wat geld verloren hebben met passen hoor. Ga maar gerust een afspraak maken met een heel deel. Hoe meer jurken je aandoet , hoe meer je weet wat je staat en welke richting je uit wil! Veel succes met je pasbeurten!