Terug naar overzicht
hey brendy,Wij trouwen wel niet in september ,maar wel op 17mei 2008. Tis natuurlijk wel nog een tijdje,hé, September 2008. Ik zou proberen nu al veel ideetjes op te doen voor kledij, misboekjes, bloemen, fotograaf...zodat wanneer je die zaken echt wil gaan vastleggen dat je al uitgebreide info hebt.Wij hebben kerk en zaal al vastgelegt en zijn op zoek naar een goede en betaalbare fotograaf. Vanaf september begin ik te zoeken naar een kleedje...Zeg, was jij ook niet diegene die reacties vroeg over Chateau de Namur in Blanden(wij gaan ons feest daar doen)? Mag ik vragen waarom je uiteindelijk voor de postillion hebt gekozen?Alvast nog heel veel voorbereidingsplezier!Groetjes,Ilse17mei2008
Hey Ilse,Merci voor de info. Ja, wij hebben uiteindelijk toch niet gekozen voor Chateau de Namur. Vond het idd een heel vriendelijke man en hij stond wel open voor onze ideeën, maar we hadden allebei een beter "buikgevoel" bij Kasteel Van Nieuwland. Wij wonen in Leuven, al onze vrienden dus ook, maar zijn beide afkomstig van Limburg. En voor de familie ligt Aarschot er dan ook nog een beetje meer tussenin he. Een fotograaf heb ik trouwens al, is een vriendin van mij. Werkt bij een fotograaf in Leuven. Als je miss haar contactgegevens wil hebben, mag je mij altijd mailen:brendymaesen@hotmail.comKunnen we elkaar miss ook nog een beetje op de hoogte houden van de vorderingen in de voorbereidingen.Waar trouw je juist? Ook in Leuven?x
hey,wij trouwen op 13 september 2008. We hebben onze zaal, dj, vervoer, fotograaf al vast gelegd. We hebben tevens ook contat met de kerk op genomen. En moesten deze vakantie eens langs komen.Gemeente huis is pas een half jaar op voorhand. Nu even niets doen en in november gaan we voor een kleed zien, kijk er al naar uit. Het lijkt allemaal zoveel op voorhand maar men zei ons dat het minder stress geeft.Alvast veel plezier en succes met de voorbereidingen.tineke