Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help decoratie!!

  11-7-2007 12:55:15
Hey allemaal,

Wij trouwen over een dikke maand op 18 augustus, en we zijn vollop aan de versiering van de zaal bezig. Wij hebben een low-budget huwelijk dus we maken alles zo veel mogelijk zelf. In de zaal lopen langs de muren houten balken omhoog met in elke balk een haakje, waar we een groot stuk stof dachten tussen te draperen, zodat je tussen de balken mooie neerwaartse boogjes krijgt. Zoals soms bij gordijnen wordt gedaan. Maar de zaal is vrij groot en als we deze bogen in stof zouden maken zou dit een fortuin kosten. Weet er iemand een alternatief???

groetjes Jona

Jona
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 888


rita

 Meld misbruik11-7-2007 13:06:02

Misschien baalkatoen? Dat is altijd ecru, bestaat op verschillende breedtes, zodat je ze kan in de breedte doorknippen. Dan kom je al met de helft toe. En baalkatoen is niet duur.



Kristel

 Meld misbruik11-7-2007 13:49:18

Hoi Jona,

Tulle (tenzij dit baalkatoen is). Niet duur. Ze verkopen dat bij AVA in alle kleuren.

Groetjes
Kristel



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik11-7-2007 14:53:41

wij doen dat ook altijd bij een turnfeest. wij zijn die stof gaan halen bij heytens. Je moet daar gewoon vragen naar overschotten van gordijnen ofzo, wij hebben toen 3 grote bananendozen vol witte gordijnen gekregen. En een vriendin van mij heeft die ook gebruikt voor de versiering van haar zaal voor de trouw. Ze had nog figuren uit papier geknipt en op de gordijnen gehangen. Was echt mooi

Mieke
22/09/07



valerie
7-6-2008
 Meld misbruik11-7-2007 17:09:19

hey,

Wij zijn stof gaan kopen bij Ikea, gewoon katoen, kostte 1.50 euro/m, heel goedkoop dus. We zijn wel naar Ikea in Breda geweest, daar was de stof goedkoper dan hier bij ikea (hier geloof ik, 1.95 euro/m)

groetjes,

Valerie
7 juni 2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...