Terug naar overzicht
Hallo Dany,Wij zijn ooit naar Tunesië geweest en dat is zo tegengeslagen dat we er nooit meer heen willen. Sorry om dit te zeggen maar het viel echt seriues tegen. Enerzijds het hotel, anderzijds vallen ze je daar overal lastig. Nergens konden we buitenkomen of ze spraken je aan en ze nemen het geld zo uit je handen! Bezin eer je begin zou ik zo zeggen ;-)Mss dan eerder kiezen voor een reis naar Turkije naar 't schijnt valt het daar beter mee! Of Griekenland? Groetjes Petra
wij trouwen ook op 24-05-08het lijkt dat hier veel bruidjes zijn die op die dag trouwenwij gaan op huwleijksreis naar ... MIDDELKERKE hihihiwe wilden er even tussenuit maar een budgetvriendelijke uitstap
Hallo,Wij zijn eens op "gewone" vakantie geweest in Tunesië, het eten in ons hotel was ook tegen gevallen ... beide hadden we een voedselvergiftiging opgelopen. De rest van onze reis zijn we dan in een ander hotel gaan eten desondanks we een all in geboekt hadden. Dat ander hotel was een Riu hotel en daar was het eten wel heel lekker en daar zag het er wel heel hygienisch uit ! Als jullie ook een Riu hotel willen boeken, denk ik wel dat je sowieso goed zit hoor. Over de mentaliteit daar, klopt het wel, dat ze je op elk uur van de dag aanspreken om geld uit te geven aan vanalles en nog wat (paardrijden, fotoreportage, quads ...) Mijn vriend wil ook nooit meer terug naar Tunesië, ik relativeer het meer, als we een ander hotel hadden gehad met lekker eten, dan was onze reis ook super geweest. Groetjes
Ben die mentaliteit wel al een beetje gewoon... Dat lastig vallen is in turkije ook wel zo... Maar zoals tijdens mijn reis naar Egypte heb ik het eigenlijk nog nooit geweten... Dara kloppen ze het geld ook zo uit je zakken... Koetsentocht => jamaar geef maar wat meer dan afgesproken hé... Mijn paard heeft honger zenne... En overal alles proberen aansmeren...
wij zijn vorig jaar naar tunesië geweest. Eerst een week rondreis en dan hotel (Riu). De rondreis was fantastisch, wel vermoeiend en de hotels onderweg waren wat minder maar das juist zo typisch. En dan een weekje uitrusten echt zalig.de mentaliteit moet je gewoon worden en je niet te veel van aantrekken.Mieke22/09/07
dag DanyWij boeken altijd RIU hotels en hebben in tunesiën in Riu green park geweest1 x en nooit meerWij waren ook voor "budget" geweest, en da's een all inclusive maar man kloppen ze daar het geld uit je zakken !Het is dus ALl inclusive maar toch moet je betalen voor de matrasjes op de zetels aan het zwembad, de coctails proeven als water of je moet de barkeeper extra geld toestoppen. Net als de garçons in de eetzaal. Enkel als ze extra dinars zien kunnen ze lachen.Ik vond dat geen plezante ervaring die gekochte vriendelijkheid, vooral niet omdat we dat eigenlijk niet moesten betalen , omdat het all inclusive was, maar vooral omdat we die mentaliteit niet vinden passen in een 4 sterren riuwij vonden dan Spanje veel leuker en dat was ook goedkoper, of mallorca hadden we leuk riu hotel, riu cala esmeraldaveel succes ermee en een mooie reisgroetjesChristelnu bijna 1 maand getrouwd
Beste,wij zijn vorig jaar naar hotel Melia Palm Azur in Djerba geweest. Dat is zeer goed meegevallen. Is niet duur en de All-In is zeer goed. Het eten was zeer lekker en 's middags had je keuze tussen buffet in restaurant of vis en/of vleesbbq in de tuin van het hotel. Er is animatie genoeg, enkel 's avonds is het redelijk rustig in het hotel. In de omgeving is er niet veel te beleven maar voor ons gaf dat niet omdat het hotel alles te bieden had.Ik vind dit een aanrader.GroetjesLies07.07.07