Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  11-7-2007 9:26:16
Hallo,

Wij gaan trouwen op 14/07/2008 en ik ben ook al opzoek naar een fantastische huwelijksreis. We hadden graag Aruba gekozen. Heeft hier nog iemand ervaring mee? Of hebben jullie nog andere ideeën?

groetjes,

Sofie

Sofie
14-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 942


Inge
14-6-2008
 Meld misbruik11-7-2007 9:53:23

Hey Sofie,

Onze datum is 14/06/2008 en ik ben ook al aan het kijken. Aruba klinkt wel goed ! Je hebt nog De Malediven, Mauritius, Mexico.. ook allemaal heel populair maar blijkbaar is het vanaf eind mei tot begin oktober regenseizoen daar.. dus ik heb zelf ook nog geen idee waarnaartoe.



Annelies
26-7-2008
 Meld misbruik11-7-2007 10:33:36

Hoi,
wij trouwen 26/07/08 maar gaan normaal niet op reis aangezien we aan het bouwen zijn. Vorig jaar zijn wij naar Jamaïca geweest in juli. Echt de MAX!! Prachtige natuur, mega vriendelijke mensen, fantastisch eten. Het was toen ook regenseizoen maar laat je daardoor zeker niet afschrikken. Het heeft iedere dag 10 minuten geregend en dat doet DEUGD!!! en de temperatuur zakt daardoor niet zoals bij ons. De natuur herleeft en dat geeft heel mooie beelden.
Veel plezier op huwelijksreis



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik11-7-2007 11:05:02

Hallo,

Wij gaan na onze trouw in oktober 11 dagen naar Mexico. Naar het schijnt een echte aanrader voor ene huwelijksreis!

Groetjes Petra
29/09/2007



maureen
10-5-2008
 Meld misbruik11-7-2007 11:17:46

hey sofie!!
Ik moet zeggen een uitstekende keuze!!
Aruba is in die periode het enige van de caraiben waar je geen schrik moet hebben van orkanen enzo. Dat ligt in de lagestroming, (dit geld ook voor curacao en bonair)

En voor een huwelijksreis is het fantastisch, hagelwitte stranden goede hotels super vriendelijke mensen, lekker eten,...!En dan natuurlijk ook de dolfijnen. Maar zi het wel als een rust vakantie he, er is wel iets te doen, maar niet dat je 2 weken gaat opvullen met excursies, het is geen super groot eiland.
Ik heb het al gedaan dus wij gaan naar mauritius wij trouwen 10/05/2008

Naast mauritius heb je ook nog de maledieven, mexico zoals de andere zeggen, maart hou er rekening mee vanaf half juli begint het gevaarlijk te worden voor regen en orkanen.
Dit geld zowel voor alles wat caraiben is als voor het aziatische deel!
thailand is ook de max, maar vanaf half juli begint de kans op regen steeds groter te worden, ook zo met indonesie,...
en de andere kant mexico, dom republiek,cuba heeft er ook last van!
Wat ook nog goed zit qua weer is zanzibar, kenia, zuid afrika

ik hoop je een beetje verder geholpen te hebben

groetjes

Maureen



Angie
14-7-2009
 Meld misbruik11-7-2007 13:08:44

Hey,

Wij vertrekken dinsdag richting Aruba. Ik zal je laten weten hoe het was. Het klinkt alleszins veelbelovend!

Groetjes,

Angie
14/07/07



Sofie
14-6-2008
 Meld misbruik12-7-2007 8:37:07

Ik zet mijn eerste berichtje op dit forum en krijg fantastische reacties en dan merkt mijn vriend op dat ik de verkeerde trouwdatum heb ingegeven, we trouwen op 14/06/2007!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums