Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkoppels op 03/11/07 gezocht + verpakking geld

  10-7-2007 22:37:04
Dag bruidjes!

Heb twee vraagjes:
Ik trouw zelf op 03/11/2007. Zijn er nog koppeltjes die deze dag trouwen?
Verder trouwt een vriendin van mij binnen enkele weken. We zijn op zoek naar een originele manier om het geld af te geven. Heeft er iemand een ideetje?

Alvast bedankt!!!

groetjes Ann!

Ann
30-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1013


saskia
7-9-2007
 Meld misbruik10-7-2007 23:44:55

hey

wij zijn vorige vrijdag getrouwd en wij hebben een ballon gekregen waar geld in zat en van een tante kregen we 50 enveloppen met elk een briefje van 5 euro erin omdat er op de uitnodiging stond dat ze met een envelopje mochten komen...
hoop dat je er iets aan hebt

sas
al vier dagen getrouwd



Pulcherie
3-11-2007
 Meld misbruik11-7-2007 8:40:52

jaaa, wij trouwen ook op 3 november !!!
wij hebben ooit voor een trouwfeest een oude surfplank volgeplakt met muntjes van 1 euro. Dat kan je met gelijk welk voorwerp, die een verband zou hebben met de persoon die trouwt.
Groetjes



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik11-7-2007 13:18:02

Hello
Het is veel werk, maar wel leuk: neem muntstukken van 50cent, en sla deze in kroonkurkjes (te krijgen in elk café). Je hebt er zelf veeel plezier aan, en het koppel zal zich ook amuseren! Daarna stop je alles is een doos van een fles wijn of champagne...zullen die even raar opkijken dat er geen drank in zit.
Ik heb dat al op 2 huwelijken gegeven, en dat werd steeds met veeel gelach ontvangen.
groetjes amber



sarah
30-6-2007
 Meld misbruik11-7-2007 17:04:20

ik had op onze trouw van familie 4 verschillende dingen gekregen.
1 was een dienblad waar ze een strand van gemaakt hadden, blauw plastiek waren de golven, en echt zand erop gekleefd. op de zee hadden ze bootjes gezet (5€ , 10€ en 20€) , geplooid van geld gemaakt, parasolletjes (accordeon gewijs)(5€ en 10€ gemaakt, het zonnetje eveneeens (met 50€).
2de was een schatkist , in de hoek een zonnetje, gevuld met zand, plastiek parels, schelpen, en daar zaten dan allemaal muntstukken in.
3de was een kader, met onze namen op , datum dat we getrouwd waren, en dan in de hoekjes hadden ze in allerlei vormen eveneens geld gestoken.
4de was een hoge vaas met bloemen en vlinders van geld eveneens gemaakt. en op de stelen van die bloemenzaten dan ook nog eens strikjes van geld
het was echt allemaal heel prachtig gedaan. enkel zonde om het achter af te moeten open prutsen omdat het zo mooi was.

hoop dat je hier iets mee bent.
iedereen die het op ons feest gezien heeft, vond het heel knap en origineel gedaan.

groetjes

sarah
reeds 11 dagen getrouwd



Nathalie
17-5-2008
 Meld misbruik11-7-2007 17:52:46

Hallo,
Wij trouwen pas in 2008, maar voor jouw tweede vraag:
je kunt zelf een kaars maken en in de kaars alle muntstukken steken wat je graag zou willen schenken. Als je een vierkantige kaars neemt komt dit echt heel mooi uit, zeker gecombineerd met roos/paars. Je verpakt deze, eventueel met mooie bloemetjes en een lint. Het is erg eenvoudig en iedereen kan dit maken.
Lieve groetjes, Nathalie



Fatima
3-11-2007
 Meld misbruik20-8-2007 20:16:06

Hey Anni,

Ik trouw ook op 3 nov. Das niet meer ver he.
Als originele manier om geld af te geven, dacht ik aan een boeket bloemen, maar wel met briefjes van 5 en 10 ed gemaakt, zo heb je een boeket met wat kleur in.
Hopelijk lukt het jou of ken je iemand die bloemen kan maken met papier.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...