Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wij zijn getrouwd op 7/7/07

  10-7-2007 22:32:29
Hallo iedereen,

wij zijn vorige zaterdag getrouwd onder een stralende zon. Onze dag was gewoon perfect. Ik voelde mezelf echt stralen van puur geluk. Ik denk dat ik de hele dag met een brede smile op mijn gezicht heb gelopen.
Om 9 uur kwam mijn ventje me thuis afhelen. Dan zijn we op de boerderij rechtover mijn deur foto's gaan nemen voor op ons bedankingskaartje voor 's avonds. Rond kwart voor 10 zijn we dan met de suite bij mij thuis vertrokken naar het gemeentehuis. Daar verliep ook alles uitstekend en werden we na de plechtigheid getrakteerd op een glaasje. Daarna vertrokken we richting kerk. Onze kerkdienst duurde maar liefst anderhalf uur. Maar het stoorde niet. De pastoor is een vriend van ons en hij had er echt iets heel mooi van gemaakt. Iedereen heeft zitten lachen in de mis. Hij maakte het zo grappig gewoon doordat hij ons door en door kent. Prachtig gewoon. Ook van de mensen die onze dienst hebben gezongen alleen maar goede commentaar. Zeer mooi gezongen, een echte aanrader voor iedereen die nog op zoek is: Rosey Lambrecht. Ze heeft een site. Tik gewoon haar naam in op google en je vind haar wel. Bij het buitenkomen mochten we onder de bogen door stappen die onze gasten van Jeugd Rode Kruis gemaakt hadden. Heel leuk. Er waren ook heel wat kindjes van mijn kleuterklasje aan de kerk. Dat deed ook heel veel plezier. Daarna reden we gezellig naar de feestzaal waar we echt hebben genoten van de receptie buiten en het lekkere eten. Bedankt salons Mantovani. Het was echt de moeite.
Zoals jullie kunnen lezen was de hele dag gewoon perfect. Ik heb er echt van genoten. En zonder stress en zenuwen. Dat allemaal dankzij de goede voorbereidingen die we allemaal zelf deden. De dag is gewoon voorbij gevlogen. Maar ik heb er echt van genoten en dat vind ik positief.
Wie al enkele foto's wil zien kan terecht op onze site: www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl

Groetjes,

Sarah en Peter

Sarah
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 873


nele
29-9-2007
 Meld misbruik11-7-2007 7:57:16

Dag Sarah,
Proficiat.
Ik heb een kijkje genomen op je website, je ziet er inderdaad stralend uit.
Ik hoop dat je een gelukkig getrouwd stel mag blijven.
Veel succes en nogmaals proficiat.
Groetjes Nele



anja
1-9-2007
 Meld misbruik13-7-2007 12:17:18

dag sarah!

het zijn stralende foto's!
een hele dikke proficiat en natuurlijk mijn allerbeste wensen voor jullie tweetjes!

groetjes,anja



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik23-7-2007 0:59:10

Hey Sarah,

Mooie foto's! Ik ben blij dat jullie ook zo'n schitterende dag hebben mogen beleven!

Vele groetjes,
Mevrouw De Wae sinds 7/07/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...