Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen en huwelijkskaars gaan oppikken!

10-7-2007 19:08:33
Hallo,

ik ben deze namiddag samen met mijn verloofde onze huwelijkskaars gaan ophalen bij Joka kaarsen in Roeselare. Ze is supermooi en helemaal in orde. Ze werd heel goed ingepakt ook. Van daar zijn we doorgereden naar Izegem naar Fede di Oro onze trouwringen gaan oppikken. SUPERMOOI!!!We zijn echt allebei zo blij. Het zijn unieke stukken naar een eigen ontwerp in samenspraak met de juwelier. Ze zijn met vingerafdruk. Ze zijn mooier dan we hadden gedacht. Een pak van ons hart. Nu beseffen we dat het echt niet zo lang meer is. Het was een supergezellige namiddag. We zijn iets gaan drinken, wat gaan winkelen, even helemaal weg van alle voorbereidingsstress. De batterijen zijn weer opgeladen, de grote dag is in zicht. Joka kaarsen en Fede di Oro zijn dus écht aanraders volgens ons. Wij kwamen speciaal van Aalst maar zeker de moiet waard.

Groetjes,
Isabel
110807

Isabel
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 581

Sofie
13-7-2007
 Meld misbruik10-7-2007 23:24:59

Wij hebben ook onze kaars bij Joka in Roeselare gehaald.
Wel één minpuntje:
Wij zagen een mooie kaars staan in ivoor met gouden letters op. We wilden dezelfde in wit met zilveren letters.
Mijn moeder is de kaars gisteren gaan ophalen. Blijkt nu dat de tekst inderdaad in het zilver zijn, maar de 2 ringen die erop staan, zijn in het goud! Mijn moeder vroeg ernaar, zegt hij doodleuk dat hij ze niet heeft in het zilver.
Allemaal goed en wel, maar dat had hij erbij moeten zeggen toen we de kaars bestelden!

Ik heb ze nog niet gezien, maar ik ben blij dat mijn moeder het me al verteld heeft, nu ga ik vrijdag tenminste niet panikeren ;)
Het zal wel allemaal meevallen, maar ik vind het toch een fout van hun kant.

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik11-7-2007 9:12:08

ik heb mijn kaars daar ook besteld maar laat ze opsturen .
hoelang hebben jullie moeten wachten erop ?

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-7-2007 13:43:34

Hey Isabel,

Best wel grappig. Wij zijn van Ninove en zijn ook bij Jokakaarsen en Fede di Oro geweest en daar hebben we nog geen seconde spijt van gehad. We hebben beiden ook op dezelfde dag gecombineerd.
Ik vind het ook aanraders.

Veel succes nog met de voorbereidingen en de dag zelf!!!

Groetjes, Sissi
(46 dagen getrouwd)

Sofie
13-7-2007
 Meld misbruik11-7-2007 13:43:35

Wij hebben ze op zaterdag besteld en 9 dagen (op maandag) mochten we ze al ophalen.
Dus wel heel snel

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik11-7-2007 17:02:09

Hey Isabel,

Wij hebben gisteren onze ringen ook opgehaald. In Valkenburg (Limburg Nederland). Ook gegraveerde vingerafdruk erop. En ik moet zeggen, het is nog mooier dan verwacht! Echt superblij zijn we ermee. Een minpuntje, die van mijn ventje is te groot. 11 augustus gaan we ermee terug, want de edelsmid gaat met vacance. Maar goed, we trouwen 8 september, dus de ring zal wel op tijd weer klaar zijn.

Wil jij ook steeds naar de ringen kijken? Ik wel!

Groetjes!!

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik11-7-2007 18:32:58

Hoi,
Ik ben vorige week ook onze kaars gaan ophalen en ziet er echt fantastisch uit!
Het is een echte aanrader en de prijzen zijn echt niet te duur.
Sophie 18.04.2008

Iene
1-1-2007
 Meld misbruik11-7-2007 20:17:35

Hoi,

Wij trouwen op 18 augustus en net zoals jullie hebben we onze kaars bij Joka besteld en de ringen bij Fede Di oro in Izegem. We mogen er zaterdag om...ik ben ook eens benieuwd, het is wel een bestaand model maar ja...Wij zijn echter wel van Roeselare, we hebben het dus niet tever gezocht.
Hebben jullie nog veel werk voor de voorbereidingen? Ik begin nerveus te worden, ook al omdat ik nog moet werken tot de week ervoor.
groetjes
Iene

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik12-7-2007 9:15:07

Hey,

ik ben sinds een weekje toch wat nerveus.Ik heb tot dan gewerkt en ik denk dat ik nu gewoon meer tijd heb om er mee bezig te zijn maar ook omdat iedereen nu Begint te zeggen dat het niet lang meer is. Wij zijn begin juni verhuisd en zijn nog aan het verbouwen terwijl op 11 augustus 18 man van de suite zich hier moet klaar maken. Wij hebbne dus ook nog een ganse lijst met verbouwingsklussen erbij. Met de verhuis hebben de trouwvoorbereidingen ook een tijd stilgelegen. Wij moeten nog misboekjes afdrukken en maken, menu's maken, naamkaartjes, snoepzakjes voor de kindjes, reispassen halen, laatste pasbeurt en kleed ophalen, cadeaus voor de getuigen zoeken, tafelschikking, afspraak met ceremoniemeester, DJ, bloemist,...Nog heel wat dus maar eigenlijk zijn het zo kleine dingen. Ik maak me drukker in de verbouwingen, we doen ook alles zelf dus tijd tekort. Mijn vriend moet ook werken tot de dag ervoor. en dan hebben we ook nog schieting en broekverbranding. Nu begin ik wel echt te verlangen naar de dag. Nu alleen nog het weer...

Groetjes en succes nog met de voorbereidingen.
Isabel
110807

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik12-7-2007 9:30:39

ik heb de mijn 13/06 besteld en ik heb ze nog altijd niet thuis gekregen :(

Christel
1-9-2007
 Meld misbruik12-7-2007 15:10:11

Ik heb ook mijn kaars besteld bij Joka kaarsen, maar ik ben helemaal niet tevreden! Ik heb ze besteld begin juni en nu werd ze pas geleverd. Ze hadden teveel bestellingen voor 7/7 was hun uitleg. Dat hadden ze dan wel even mogen laten weten, de originele levertermijn was 2 weken. Nu heb ik ze eindelijk ontvangen is zowel de kaars als het voetstuk beschadigd!!! Even naar hen gebeld en ik kan pas ten vroegste 17 augustus een nieuwe krijgen. Ik trouw op 1 september!!!! Ik weet 1 ding, ik ga ze deze keer wel halen, dan kan ik ze daar controleren ook al moet ik van Antwerpen vor komen... Helemaal geen goede service, echt niet!!! sorry maar dit moest me even van het hart ...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...