Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed Linea Raffaeli nieuwe collectie + stola te koop

10-7-2007 18:08:30
Hoi bruidjes,

Ik verkoop mijn trouwkleedje, een Linea Raffaeli uit de nieuwe collectie 2007 (http://www.linearaffaelli.be/flash/ --> bridal collection --> eerste lijn, eerste en tweede foto aan de linkerzijde). Trouwkleed met halter, voorzijde onderaan tulle, korte sleep. Zeer gemakkelijk kleed om te dragen, het volgt waar je gaat (dus geen problemen om sleep open te leggen enz.). Ik heb van iedereen complimenten gekregen dat het een schitterend kleed was, wat ik trouwens ook vind, maar heb geen plaats in mijn kleerkast om het te hangen. Ik heb maat 40 en ben 1.72 m groot, droeg schoenen met hakjes. Het kleed is reeds naar de droogkuis geweest en in perfecte staat.

Nieuwprijs 1169 euro

Ik had er ook een stola bij in bijpassende kleur die ook te koop is.

Als je interesse hebt voor dit kleed, of een winkel of website weet waar ik mijn kleedje zou kunnen verkopen: sadiake@hotmail.com

Alvast bedankt voor al jullie hulp en ideeën bij de voorbereiding van onze trouwdag. Het was schitterend en je moet van alles genieten zowel dan als van de voorbereidingen!! Veel succes allemaal!

sadia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 303

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik11-7-2007 8:29:52

Hoi Sadia,
mss kan je eens een kijkje nemen op http://www.debruidsschat.be

Zij verkopen je kleedje voor u ...

Groetjes, sarah
15*09*07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...