Terug naar overzicht
Wij geven iedereen waarschijnlijk op het einde van het feest een roos mee. Tijdens de hele dag (en met de uitnodigingen enz) hebben we gewerkt met rozen omdat ik echt hou van deze bloemen... Daarom zou ik dit teken van liefde willen doorgeven aan iedereen dat op onze grote dag was.
Hallo Edith!Wat vind je te duur?Wij laten kaarsen maken en flesjes likeur met onze foto's op!De prijs ligt per stuk rond de 2.50 euro!Ik vond dat dat nog vrij goedkoop was!Heb heel andere prijzen gezien voor iets dat direkt in de kast beland!Groetjes Liesbeth
wij hebben aan de receptiegasten een klein flesje wijn met persoonlijk etiket meegegeven en aan de daggasten en avondgasten een grote fles wijn met hetzelfde etiket. een klein flesje wijn heb je al voor iets meer dan een euro ( de onze waren 1,14 euro...) en je kan ipv etiket er ook gewoon een kaartje ofzo aan vast maken met een mooi tekstje. dan heb je originele en mooie bedankjes voor ongeveer een kleine twee euro (flesje plus etiket of kaartje). voor de grote flessen kwam het op ongeveer vijf euro per koppel wat ook nog goed meevalt. je hebt er natuurlijk zelf nog wat werk aan.sas al vier dagen getrouwd
onze fotograaf bewerkt een foto voor ons als bedankje en dan gaan we bij het miniatuurtje .nl kleine flesje gevuld met likeur laten maken.
wij geven gewoon proefbuisjes mee gevuld met snoepjes. wij zijn echte snoepers dus jaMieke22/09/07