Terug naar overzicht
Hey, Wil je dezelfde tekst voor je ouders als voor de getuigen?Ik heb er een paar speciaal voor de ouders:-Wat jullie voor mij hebben betekend,daarvoor schieten woorden tekort.maar dat besef ik nu pas, jaren later, omdat ik zelf wat ouder word.Ik zal nog vaak aan jullie denken, met een lach en een traan.Bedankt voor alle fijne dingen, die jullie voor mij hebben gedaan.-aan mijn oudersVandaag is mijn huwelijksdag, ik wil jullie bedanken voor alles watjullie me ooit hebben gegeven:Liefde, Gezelligheid, Een Thuis, Vertrouwen en zoveel meer.Ook wil ik jullie nog bedanken voor het mogelijk maken van deze speciale dag.Dit alles zal ik diep in mijn hart koesteren.Ik zal wel nooit kunnen teruggevenwat jullie aan mij hebben gegeven.Maar één ding moeten jullie nooit vergeten:Ik hou van jullieBedankt lieve ouders-Lieve ouders, een wonderbaarlijke gift, lang geleden ontvangen.Zo kostbaar dat niets, maar dan ook nietsmaterieels haar kan vervangen is ouders te hebben zoals jullie.Opvoeden is vaak een ondankbare taak.Ouders moeten zich veel ontzeggen en kunnende verantwoording niet bij anderen leggen.Een handleiding zat er niet bij.Liefde was jullie gids en beleid.Jullie ondersteunden en voeden op met 'n kus, een gesprek en een tik op z'n tijd.Maar bij twijfel en boosheid, bij zorg en verdriet, is er altijd dat weten dat jullie handelenuit liefde en dat is om nooit te vergeten. Bedankt lieve oudersVoor de getuigen heb ik zo niks...Ik hoop dat je hier iets mee bentGroetjes, ELs14/07/2007
heb het hier al es ergens gezet maar waar wij hebben de tekst van het liedje 'thuis' van guus meeuwis aangepast en persoonlijk gemaakt en onze ouders moesten toch meer dan één traantje wegpinken toen ze dit lazen.de tekst vind je makkelijk op internet (www.letssingit.com )sasal vier dagen getrouwd